Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #1 Del Skrevet 11. desember 2010 Jeg vet ærlig talt hvordan verken det ene eller det andre ser ut, og trodde egentlig at vi var like alle mann nedentil.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #2 Del Skrevet 11. desember 2010 Det mangler visst et "ikke" der et sted. HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #3 Del Skrevet 11. desember 2010 "bollemus" er bare at man har litt mer fyll (les fett) på skamberget og på de ytre kjønnsleppene. Har selv en såkalt bollemus. Det er jo ikke snakk om en mus som ser ut som en bolle du får kjøpt på egons bakeri da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #4 Del Skrevet 11. desember 2010 Skambrnrt mitt stikker ganske mye ut.. Når jeg har trangt skjørt på meg ser man "kulen" liksom.. Trodde dette var bollemus? Jeg er tynn-- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #5 Del Skrevet 11. desember 2010 Skambenet mitt stikker en del fram. Når jeg har trangt skjørt på meg, ser man "kulen"... Den fyller hånda på en måte. Trodde dette var bollemus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #6 Del Skrevet 11. desember 2010 http://www.bloglovin.com/m/1406709/64737917/s/0/aHR0cCUzQSUyRiUyRm15b3duc2VjcmV0LmJsb2dnLm5vJTJGMTI2MzIzNjM5Nl9ib2xsZW11cy5odG1s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #7 Del Skrevet 11. desember 2010 oi, utrolig hvilke temaer man kan blogge om gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #8 Del Skrevet 11. desember 2010 Ja, og huff, så skummelt, tenk om den bare popper ut mens du sover.. Stakkars de som har bollemus, lizzom.. Bimboblogger deluxe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #9 Del Skrevet 11. desember 2010 Latterlig blogg, men bildet var jo illustrerende. Jeg ante ikke hva en bollemus var... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #10 Del Skrevet 11. desember 2010 Jeg har nok bollemus, litt ekstra polstring foran. Etter å ha sett bildet på den bloggen vet jeg at jeg aldri skal barbere bort alt hår. Nasty! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #11 Del Skrevet 12. desember 2010 Bollemus handler i følge guttene om de indre og ytre skamleppene. Dersom disse er oppsvulmet/ fyldige snakker man om bollemus. Mange har ganske tynne, flagrete slike, og da har man ikke bollemus. Hos de fleste kvinner svulmer disse områdene litt opp når man blir opphisset uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #12 Del Skrevet 12. desember 2010 neste gang du står i bikinitruse som er våt, dra den ut og du får en stor luftboble: DET er bollemus! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #13 Del Skrevet 12. desember 2010 Vet du hvordan man vet at man har bollemus?? Når den synes gjennom bunaden=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå