Gå til innhold

Hadde dere spist denne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et teit spørsmål, men jeg spør likevel;)

Vi kjøpte kebabpizza i 23 tiden i går kveld, å nå ligger det nesten en halv igjen på kjøkkenbenken å frister.. Men den har ligget der i romtemperatur i 24 timer nå, ville dere spist den? (Jajaja, jeg vet det er teit å spørre om, men jeg lurer på om det er ekkelt, siden den ikke har ligget i kjøleskapet?;):))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du vil bruke natta til å spy og være skitdårlig i morgen, vær så god!

Skrevet

Blir den så dårlig over natta altså, ja da står jeg over og tar meg noen skiver i stedet:)

HI

Skrevet

Hadde jeg ikke vært gravid hadde jeg sikkert spist den :P.

Skrevet

Det kan hende det går bra, men det kan også godt hende at du blir spyklein av å spise av den. Personlig ville jeg kastet den. Er du gravid vil jeg i hvert fall råde deg til å heller ta deg en brødskive.

Skrevet

Haha, jeg hadde aldri i verden spist den! Hvis mat som har vært varmet opp står mer enn 1 time på benken, går det ihvertfall rett i søpla her. Tenk hvor mye bakterier som florerer i den.....

Skrevet

Ja, jeg hadde spist den! Jeg glemmer ofte å sette inn middagsrestene og da spiser jeg dem selv (med mindre de lukter). Jeg gir dem derimot ikke til barna. Jeg har ennå til gode å bli syk av å spise mat som har stått ute et døgn. *banker i bordet*

Skrevet

Ta heller noen brødskiver, du!

Skrevet

Ja jeg bruker egentlig ikke å spise mat som har stått på disken, men siden den fristet sånn så hadde jeg et lite håp om at dere skulle si at det ikke var noe problem;)

HI

Skrevet

Hvis ikke du vil ha den, så vi jeg ha den. Send den over. Takk.

Skrevet

Jeg hadde spist den så lenge den ikke lukter Vi er nok litt hysteriske når det gjelder mat for tiden. Jeg spiser ofte pizza som har stått fremme over natta, og har aldri blitt syk av det.

Skrevet

Eh... nei ellers mange takk! Kebab frister i fylla, men daggammel kebab? Som har ligget på benken siden i går?? Uækk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...