Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #2 Skrevet 11. desember 2010 Jeg slet noe helt utrolig med hva jeg skulle kjøpe til min mor men endte etterhvert på "ulljoggebukse" og ullgenser fra janus noe jeg tenker faller veldig i smak .
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #3 Skrevet 11. desember 2010 Jeg har kjøpt en super myk og god badekåpe;)
Monajenten Skrevet 11. desember 2010 #4 Skrevet 11. desember 2010 Gavekort på en klesbutikk hun elsker.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #5 Skrevet 11. desember 2010 Til henne og mannen hennes: hjemmelagde såper, hjemmelagde sjokolader og kanskje hjemmelagde drops(eller marsipanfigurer). Gir forsåvidt det samme til pappa og alle besteforeldrene mine også. De har alt de trenger så synes det er koselig å kunne gi noe man har laget selv og lagt litt arbeid i
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #6 Skrevet 11. desember 2010 Hun får ei høne fra flykningehjelpen http://gavermedmening.no bildekalender av gutta, moleskin-kalender og god kaffe
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #7 Skrevet 11. desember 2010 Lammeskinnstøfler, CD og juledekorasjoner.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #8 Skrevet 11. desember 2010 Kalender med bilder av barnebarna Dusjsåpe og bodylotion Pyntefigur laget av dattera mi:)
Gjest Supperådet Skrevet 11. desember 2010 #9 Skrevet 11. desember 2010 En bok, duftpinner, Guess parfyme, Biotherm bodylotion, toalettveske i skinn, neglelakk og en liten lommelykt.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #10 Skrevet 11. desember 2010 Mamma får en kurv med facemask, sjampo, balsam og kur, fuktighetskrem, ansiktskrem og øyekrem. Og en joggedress
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #11 Skrevet 11. desember 2010 Hun ønsker seg veldi en ny kaffekanne, så da blir det vel det. Men tenkte og gi henne no gode kremer eller vin eller noe sånt i tillegg da;) Eller et gavekort for to på en rasturant;)
Ranveig Risengrynsgraut Skrevet 12. desember 2010 #12 Skrevet 12. desember 2010 * heimestrikka kjøkkenhandduk og vaskeklut (ønska seg det så veldig) * eitt eller anna brettspel med Bergensspørsmål felles til ho og pappa * og så skal ungane få dekorere ei treøskje som ho skal få heimelaga konfekt eller ev. god te oppi
Tokatter_USA Skrevet 12. desember 2010 #14 Skrevet 12. desember 2010 Hjemmelaget keramikk, akkurat som alle de andre. De er sikkert lei av det nå, men når man ikke har penger, så blir det hjemmelaget.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #15 Skrevet 12. desember 2010 bilder av barna,og ei sølvskje til bestikket ho sparer på.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #16 Skrevet 12. desember 2010 Fotokalender, "Panserhjertet" av Jo Nesbø og en bodylotion.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #18 Skrevet 12. desember 2010 Hun får det hun ønsket seg mest; et barnebarn
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #19 Skrevet 12. desember 2010 Fotokalender, og så spleiser jeg og søsteren min på et lite digitalt kompaktkamera til henne for hun har i lengre tid vært uten og tar bilder av barnabarna med mobilen..
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #20 Skrevet 12. desember 2010 Hun får en topp, ullundertøy og en kopp med bilde av henne og barnebarnet.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #21 Skrevet 12. desember 2010 Så koselig, 10:50 - det fikk min i fjor! Min får i år: Ullundertøy fra meg, duk fra mannen, Fotobok (til mamma og pappa) fra mini og julekuler fra Katten
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #22 Skrevet 12. desember 2010 Mine foreldre bor langt borte, og er IKKE flink til å lime inn bilder/lage albumer selv. Dessuten går de glipp av mye av det som skjer her hos oss. For 3 år siden laget jeg en fotobok over vår sommerferie sammen med de + andre opplevelser. Det fikk også svigers i forhold til hva vi hadde gjort med dem. De bor også borte. Begge synes det var den absolutt beste juleaven de kan få. De siste årene har jeg laget for hele året, og gitt en til hver av dem, og en til oss selv. Til glede for alle. Det tar mye tid å lage(det vet de), og de koster også en del nå når de har blitt så store bøker (ca 800,-). Så da blir det det. og kalender med bilde av gutta. Akkurat i år har jeg kjøpt dørskilt til foreldrene mine også, siden de maler huser og oppdaterer litt. Var blitt så fint ute. Hadde fine på posten.no på tilbud i høst. Svigers er glade i å gå tur, så de har jeg strikket og tovet sitteunderlag til I tillegg får de også kalender og en DVD. Fotoboken har virkelig vært en suksess, så om man liker å sitte å putle med bilder/med pc om kveldene, så kan man gå fjort noe veldig kjekt der. Vet de viser den fram til alle som våger seg på besøk.. hihihihi "Skrytebok" Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #23 Skrevet 12. desember 2010 Coach veske hun ønsker seg, tacobrett/fat, rammer, kalender med bilder av barna, øredobber, chips og snop skåler.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #24 Skrevet 12. desember 2010 Spillet Bezzerwizzer (hun elsker familiespill). Fotokalender fra barnebarna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå