Gå til innhold

hva gir dere moren deres til jul i år?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg slet noe helt utrolig med hva jeg skulle kjøpe til min mor men endte etterhvert på "ulljoggebukse" og ullgenser fra janus noe jeg tenker faller veldig i smak :).

Skrevet

Jeg har kjøpt en super myk og god badekåpe;)

Skrevet

Gavekort på en klesbutikk hun elsker.

Skrevet

Til henne og mannen hennes: hjemmelagde såper, hjemmelagde sjokolader og kanskje hjemmelagde drops(eller marsipanfigurer). Gir forsåvidt det samme til pappa og alle besteforeldrene mine også. De har alt de trenger så synes det er koselig å kunne gi noe man har laget selv og lagt litt arbeid i :)

Skrevet

Lammeskinnstøfler, CD og juledekorasjoner.

Skrevet

Kalender med bilder av barnebarna

Dusjsåpe og bodylotion

Pyntefigur laget av dattera mi:)

Gjest Supperådet
Skrevet

En bok, duftpinner, Guess parfyme, Biotherm bodylotion, toalettveske i skinn, neglelakk og en liten lommelykt.

Skrevet

Mamma får en kurv med facemask, sjampo, balsam og kur, fuktighetskrem, ansiktskrem og øyekrem.

Og en joggedress ;)

Skrevet

Hun ønsker seg veldi en ny kaffekanne, så da blir det vel det. Men tenkte og gi henne no gode kremer eller vin eller noe sånt i tillegg da;)

Eller et gavekort for to på en rasturant;)

Skrevet

* heimestrikka kjøkkenhandduk og vaskeklut (ønska seg det så veldig)

* eitt eller anna brettspel med Bergensspørsmål felles til ho og pappa

* og så skal ungane få dekorere ei treøskje som ho skal få heimelaga konfekt eller ev. god te oppi

Skrevet

Hjemmelaget keramikk, akkurat som alle de andre. De er sikkert lei av det nå, men når man ikke har penger, så blir det hjemmelaget.

Skrevet

bilder av barna,og ei sølvskje til bestikket ho sparer på.

Skrevet

Fotokalender, "Panserhjertet" av Jo Nesbø og en bodylotion.

Skrevet

Hun får det hun ønsket seg mest; et barnebarn ;)

Skrevet

Fotokalender, og så spleiser jeg og søsteren min på et lite digitalt kompaktkamera til henne for hun har i lengre tid vært uten og tar bilder av barnabarna med mobilen..

Skrevet

Hun får en topp, ullundertøy og en kopp med bilde av henne og barnebarnet. :)

Skrevet

Så koselig, 10:50 - det fikk min i fjor! :)

Min får i år: Ullundertøy fra meg, duk fra mannen, Fotobok (til mamma og pappa) fra mini og julekuler fra Katten :)

Skrevet

Mine foreldre bor langt borte, og er IKKE flink til å lime inn bilder/lage albumer selv. Dessuten går de glipp av mye av det som skjer her hos oss. For 3 år siden laget jeg en fotobok over vår sommerferie sammen med de + andre opplevelser. Det fikk også svigers i forhold til hva vi hadde gjort med dem. De bor også borte. Begge synes det var den absolutt beste juleaven de kan få. De siste årene har jeg laget for hele året, og gitt en til hver av dem, og en til oss selv. Til glede for alle. Det tar mye tid å lage(det vet de), og de koster også en del nå når de har blitt så store bøker (ca 800,-).

Så da blir det det. og kalender med bilde av gutta.

Akkurat i år har jeg kjøpt dørskilt til foreldrene mine også, siden de maler huser og oppdaterer litt. Var blitt så fint ute. Hadde fine på posten.no på tilbud i høst.

Svigers er glade i å gå tur, så de har jeg strikket og tovet sitteunderlag til :) I tillegg får de også kalender og en DVD.

Fotoboken har virkelig vært en suksess, så om man liker å sitte å putle med bilder/med pc om kveldene, så kan man gå fjort noe veldig kjekt der. Vet de viser den fram til alle som våger seg på besøk.. hihihihi "Skrytebok"

Lykke til!

Skrevet

Coach veske hun ønsker seg, tacobrett/fat, rammer, kalender med bilder av barna, øredobber, chips og snop skåler.

Skrevet

Spillet Bezzerwizzer (hun elsker familiespill).

Fotokalender fra barnebarna

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...