Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #1 Skrevet 11. desember 2010 Noen her som har bollemus? Er dere fornøyd med det? Jeg har det og er så flau. Har igrunn lyst til å fikse på den, men må nok prioritere pengene litt annerledes!
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #2 Skrevet 11. desember 2010 føler jeg har fått det etter jeg har vært gravid.. men det kan hende det er de 30 kg jeg la på meg.. hehe ikke tenk på det.. det er ikke ille.. man har kallenavn for allt..
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #3 Skrevet 11. desember 2010 Jeg har den musa jeg har og er således fornøyd med det. Og - ja, det er nok ei bollemus. Tenker at det er bedre med bolle enn murvegg... Er nok andre steder jeg ville ha satt kniven hvis jeg først skulle vurdert inngrep, ja...
hildechristina Skrevet 11. desember 2010 #4 Skrevet 11. desember 2010 hehe.. ja tenker jeg å.. etter den graviditeten her så er det strekkmerkene som er surt.. men men
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #5 Skrevet 11. desember 2010 Har kroppen full i strekkmerker og jeg, men de bryr jeg meg faktsik ikke om. Magen er full i merker, "sideflesket", rompa og lårene... Men den musa plager meg altså... HI
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #6 Skrevet 11. desember 2010 Ja, jeg har det og har alltid hatt det.. Litt flaut når jeg er med menn, men vi er jo forskjellige så.. Om han ikke liker det får han drite og dra (er singel). For jeg har ikke tenkt å endre på slik jeg ble skapt. Men skulle ønske jeg hadde en annerledes da;)
hildechristina Skrevet 11. desember 2010 #7 Skrevet 11. desember 2010 hehe.. jeg skjønner.. men kanskje det er din greie.. jeg ville jo helst hatt vekk strekkmerkene.. men om det er noe som plager deg, ekke jeg rette til å si at det ikke er viktig nokk..
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #8 Skrevet 11. desember 2010 Hvem har sagt at ikke menn liker bollemus? Mykt = deilig!
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #9 Skrevet 11. desember 2010 Ja, har lest en del på ulike debatter på nettet at mange menn liker bollemus fordi det er mykt. Noen liker ikke å pule ai "flatmus" fordi det er hardt! Men på den andre siden, så er jo bollemus ofte brukt som skjellsord... Dessuten, jeg syns ikke musa mi er fin. Syns det er fint med ei flat mus jeg, der man kan ha på seg tights uten at musa vises Har aldri spurt samboeren min hva han mener, fordi bollemusa mi faktisk er et sårt tema for meg. Men regner med han syns den er mer enn OK, siden han vil ha sex med meg titt og ofte! Syting og klaging på meg her. Må nok bare innse at vi er alle forskjellig, og at alle liker forskjellige ting! HI
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #10 Skrevet 11. desember 2010 Jeg har egentlig aldri tenkt over at vi ser forskjellige ut nedentil, men nå begynner jeg faktisk å lure på om jeg også har det. Man får jo komplekser for ting man aldri hadde kommet på selv av å henge her inne jo:) Hvordan ser egentlig en "normal" mus ut da? Altså en som ikke er bollemus?
hildechristina Skrevet 11. desember 2010 #11 Skrevet 11. desember 2010 vi jenter stiller så store krav til oss selv høy utdanning, selvstendig, tjenebra, trene, spise sundt, utseendet må se fint ut, kroppen skal se ny ut, ha mange venner, skal ha barn, skal ha barn i barnhage men helst være samme de 24/7 vis ikke så er du dårligmor, skal følge opp aktiviteter, ha tid til venner, ha energi til sex(helst 4 dager i uka) alltid smile, ikke lov å være egoistiske, bruke tid på seg selv. ha fine tenner, sprettende pupper, følge med på tv(være oppdatert) være mye ute i frisk luft. vaske å rydde, ikke være gammeldags, fortsatt ta vare på huset,. tru meg.. mye å man skal gjøre å være.. mannen din er sikkert stor fornøyd med musa de,,, det er samfunnet som har problemer med ting.. ofte
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #13 Skrevet 11. desember 2010 Jeg har, og det plager meg også selv om samboeren tydeligvis er fornøyd. Jeg syns den er utrolig lite vakker, og liker dermed heller ikke å være helt glattbarbert. Da ser det i hvertfall forferdelig ut. Sukk...alt man skal være misfornøyd med på egen kropp..
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #14 Skrevet 11. desember 2010 Jeg funderte også på dette og snublet over dette på nett: http://www.bloglovin.com/m/1406709/64737917/s/0/aHR0cCUzQSUyRiUyRm15b3duc2VjcmV0LmJsb2dnLm5vJTJGMTI2MzIzNjM5Nl9ib2xsZW11cy5odG1s
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #15 Skrevet 12. desember 2010 Nei, huff 00.08. Det var jo ikke meningen å gi noen komplekser her! På debattene jeg har vært innom har 90 % av mannfolka sagt at bollemus er herlig, så vi får nok bare vøre stolt over det. HI
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #16 Skrevet 12. desember 2010 Du har helt rett, Hilde Christina! HI
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #17 Skrevet 12. desember 2010 Hmm, er det penere med ei lita stripe e.l på ei bollemus? I såfall må jeg la hårene gro! Jeg har fjerna alt siden 16 års alderen, og det har blitt en vane for meg nå. Spørs om jeg må la det gro nå da! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå