gilgi Skrevet 11. desember 2010 #1 Skrevet 11. desember 2010 Som kan hjelpe meg litt med innleveringsoppgaven min. Sitter helt fast og er helt tom for energi samt helt tomt opp i toppen. Er ferdig med del 1. Jeg er hjelpepleier og går nå på yrkesfaglærer ved høyskole 2 året. Er gravid, kvalm, kaster opp og sliter med hodepine. Sitter helt bom fast i innleveringsdel 2. Følgende lurer jeg på: A) Gjøre kort rede for 2-3 samfunnsmessig utviklingstrekk som har betydning for yrkesutøvelsen i eget HS-yrke (jeg er da hjelpepleier), og som tematisk ligger innenfor rammen av det som behandles i HS2000. Velg deretter ut ett av disse utviklingstrekkene, og belys mærmere hvilke utfordringer utviklingstrekket medfører for yrkesutøvelsen i dette yrket. C) Vis hvordan du vil møte disse utfordringene som lærer. Besvarelsen skal forankres i fagteori. BLIR UTROLIG TAKKNEMLIG OG GLAD OM NOEN KAN HJELPE MEG MED Å KOMME IGANG RETT OG SLETT.
2 små orkaner Skrevet 12. desember 2010 #3 Skrevet 12. desember 2010 Nå vet jeg ikke hva HS2000 er. Men ang spørsmål 1 kan man da ikke si at det at der blir flere og flere eldre er et samfunnsmessig utviklingstrekk som påvirker bruke og nødvendigheten av hjelpepleier..? Kan ingen ting om fagteorien for hjelpepleier, så jeg kan ikke hjele deg videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå