Gå til innhold

Hvor tidlig har du skjønt at du var gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uten å ta test, og uten å ha ventet på mensen..

Jeg sluttet på pillen 15. nov og det blir nødt til å være noe som skjer inni meg nå, for jeg er helt rar.. Magen er oppblåst og jeg kjenner det strammer veldig i både livmor og i selve magen. Helt merkelig..

Er det faktisk mulig at jeg er gravid allerede?

Ble veldig fort gravid sist, selvom det endte i spontanabort..

Etter aborten hadde jeg en mens, før jeg ble gravid igjen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

12 dager etter samleie var jeg overbevist, selv om alle testene var negative.

Skrevet

Og du var gravid?

jeg har tatt test, sånn billig-strimmel. Den var negativ da, men jeg venter ikke mensen før neste helg, så er nok altfor tidlig til å slå ut.

Sprøtt om jeg faktisk er gravid allerede da:)

Skrevet

Ja:) Jeg hadde symptomene: ømme bryster, oppblåst mage og jeg kjente murringer i livmoren, pluss at jeg var skikkelig sentimental og begynte å grine bare jeg så en baby:) Så jeg var sikker:) Kjente faktisk at det var jente og, og det stemte.

Skrevet

det er nå 6 eller 7 dager siden jeg tror jeg ble befruktet. Har vært kvalm i 2 dager, i dag har jeg vært overhormonell med å begynne å gråte for ALT, og for en halvtime siden kjente jeg smerter ned gjennom lårene....

jeg tester mandag, men er nesten 100% sikker.... Kjente det på samme måte 6 dager etter samleie, sist jeg var gravid :)

Skrevet

Jeg hadde voldsomme "fantomsymptomer" de første månedene etter at jeg slutta med prevensjon. Oppblåst, stikking etc... Den måneden jeg ikke kjente noe som helst var jeg gravid!

Skrevet

merket det på psyken og at jeg reagerte sterkt på røyklukt ca.10-11 dager før ikm(dager før forventet menstruasjon), g-test ble svakt svakt poitiv lenge etter at tidsfristen var gått ut 6 dgr.før ikm. så da skjønnte jeg hvorfor jeg hadde vært mer følsom enn vanlig + reagert så innmari sterkt på røyk!

masse lykke til:)!!!

Skrevet

Når vi har hatt sex og barnet blir lagd :)

Har vært gravid 10 ganger og vist alle gangene at jeg er blitt gravid omtrent før vi har hatt sex .hehe

Blir gravid bare mannen ser på meg :P

Skrevet

Da egget festet seg :)

Har hatt festesmerter med alle 3 barna våre, så nå på 3. svangerskapet så sjønte jeg det :)

Skrevet

Jeg viste det fra dagen etter EL: Hadde stikkinger og murringer hele veien mot forventet mens. Magefølelsen sa klart i fra og jeg tok en test som slo positivt ut 5 dager før IKM :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...