Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #1 Skrevet 11. desember 2010 jeg var den som tok oppvasken sist... da ble den ødelagt... da fikk jeg beskjed om at siden jeg var så dum å ødelegge den, er det mitt ansvar og vaske opp hver dag... jeg sliter med bekken og ryggen... jobber og har en sønn fra før... han er med venner hele dagen jeg er på jobb... jeg orker nesten ikke mat siden jeg er kvalm hele tiden... spiser kanskje 1-2 brødskiver, bruker samme glass hele dagen (skyller det om jeg drikker forskjellig ting) han sliter med ryggen pga han hjelper kamerater å skru biler (noe han ikke får betaling for).... er det virkelig mitt ansvar og vaske opp hele tiden?? greit det er jeg som lager middag til dem... men likevel.... jeg skal så klart kjøpe ny maskin når jeg får spart opp til det... blir nok i januar... men jeg sliter alt nå med bekken og rygg når jeg vasker opp.....
Gjest ->>- Skrevet 11. desember 2010 #2 Skrevet 11. desember 2010 Ja, selvfølgelig er det ditt ansvar. Dessuten bør du daglig skure gulvet med grønnsåpe, ha sex med din mann og servere varm middag til forventet tid. Seriøst, liksom?
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #3 Skrevet 11. desember 2010 jeg serverer middag hver dag.... men jeg er så kvalm og sliten at jeg ikke orker å spise den selv.... HI
Gjest Skrevet 11. desember 2010 #4 Skrevet 11. desember 2010 Jeg håper virkelig du bare tuller. Men hvis det ikke er tull får du be ham ta ansvar og ta oppvask han også. Og forresten, hvordan ødela du liksom oppvaskmaskinen? Med mindre du gjorde noe veldig dumt da du satte på maskinen er det ikke din feil at den sluttet å virke. Hvis dere bor sammen må han selvfølgelig være med på å betale for ny oppvaskmaskin.
Gjest ->>- Skrevet 11. desember 2010 #5 Skrevet 11. desember 2010 Med forbehold om at innlegget forhåpentligvis er tull; dump idioten og skaff deg terapi i forhold til selvbildet ditt. Du vil få en triveligere hverdag.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #7 Skrevet 11. desember 2010 vet ikke, han kjøpte den brukt for et år siden... for 500.... men likevel mener han det er min skyld den er ødelagt... HI
Gjest Skrevet 11. desember 2010 #8 Skrevet 11. desember 2010 Søta, jeg lar tvilen komme deg til gode og støtter så avgjort pilas forslag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå