MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 11. desember 2010 #1 Skrevet 11. desember 2010 men hun bare brekker seg... Hva kan eg blande med som døyver smaken? Noen med gode forslag?
Tante Gustava Skrevet 11. desember 2010 #2 Skrevet 11. desember 2010 Er ikke så fælt mye som tar vekk den vonde smaken, og du må i så fall blande den ut med ganske mye annen væske. Og så var det det å sikre at jenta da får i seg alt... Anbefaler deg å få legen din til å skrive ut Imacillin mikstur istedetfor. Det får vi av legen vår, og den liker gutten vår bra! Faktisk så bra at han må få sitte og sutte på sprøyta etter dosen sin, og spør gjerne etter mer
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 11. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2010 Da skal vi høre med legevakten imorgen... Så satser vi på at hun vil ta den så streptokokkene forsvinner! Tusen takk for svar
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 11. desember 2010 #4 Skrevet 11. desember 2010 Da eldstefrøkna her fikk apocillin (mikstur vel å merke) sist gang, så fikk jeg tips av dama på apoteket å la henne få vaniljesaus etterpå, for den er så kraftig og fyldig på smak at penicillin smaken blir borte. Så det kan være noe å prøve. Her funka det KJEMPEBRA. Først ett målebeger penicillin og så ett målebeger vaniljesaus på styrten:)) Vi fikk også apocillin DRÅPER en gang, og det var jo tortur å få det i henne, stakkars jente. Men hun var tapper og tok dem, da var hun 3 år. Har du smakt dem selv, dem smaker skikkelig vondt og sterkt. Forstår ikke at dem gir det til barn i det hele tatt:(
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 11. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 11. desember 2010 Ja både eg og mannen smakte på det. Skjønner ikke hvorfor medisin skal være så dårlig på smak! Flink jenta deres var! Dette er første gang jenta vår får annet enn paracet så det ble en dårlig begynnelse Men vi får snakke med legen og høre om det evnt går ann å bytte medisin... Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå