Jordbærjenta 72 Skrevet 11. desember 2010 #1 Skrevet 11. desember 2010 Har ikke så mye erfaring med disse, tenkte å kjøpe i julegave til guttene på 3 og 4 år. Vi skal bruke dette til barnespill, ala singstar, evt treningsprogram mm. Hva er lurest å kjøpe?
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 11. desember 2010 #2 Skrevet 11. desember 2010 hadde gått for wii til den får du flest barnespill, og mange greie treningsprogrammer. har selv både wii og ps 3, men til de bruksområdene der ville jeg gått for wii. Den er og veldig grei når man skal spille flere samtidig. anbefaler deg å kjøpe kontroller på ebay der koster de bare 1 tredjedel av prisen.
Gjest ->>- Skrevet 11. desember 2010 #3 Skrevet 11. desember 2010 Det kommer jo an på bruksområde, men til unger i førskolealder ville jeg satset på Wii.
Jordbærjenta 72 Skrevet 11. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 11. desember 2010 Hvilke brukområderer ps3 best da?
Ulldott Skrevet 11. desember 2010 #5 Skrevet 11. desember 2010 Vi har PS3 men det er svært få barnespill til den. Jeg ville gått for Wii, den er billigere og har mange barnespill og treningsduppedingser.
Jordbærjenta 72 Skrevet 11. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 11. desember 2010 Har wii noe lignende som singstar?
Ulldott Skrevet 11. desember 2010 #7 Skrevet 11. desember 2010 PS3 er blue ray spiller. Den er best til voksen spill- mannen min spiller litt og det finnes mange flere voksen spill til PS3 enn til wii en derfor insisterte han på å kjøpe den.
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 11. desember 2010 #8 Skrevet 11. desember 2010 Wii har noe som heter Sing It, gutten her har high school musical. Aner ikke utvalget innen slike spill til wii da. Men nå har jo ps3 fått noe som heter move også, så mulig det kommer bra treningsspill der også. Alt for mye å velge i! Er ellers enig i at wii har mere spill som passer til barn.
sillyfilly og Olivia Skrevet 12. desember 2010 #9 Skrevet 12. desember 2010 Wii er nok gøyere til små barn. Det finnes flere barnespill og det er gøyere å spille med de konsollene.
sørlandschips Skrevet 12. desember 2010 #10 Skrevet 12. desember 2010 Vi blei anbefalt Wii til 5 og 8 åring.
*Redhot* Skrevet 12. desember 2010 #11 Skrevet 12. desember 2010 Eldstemann på 14 har playstation 3, mellomstemann på 8 og minstemann på 4 bruker wiien og selv har vi x-box 360 på stuen og bruker den nåde til film, og spill. Vil anbefale wii hvis du skal ha den til små barn. Den er mange morsomme spill til, både for barn og familien. I tillegg kommer det mange duppeditter til kontrollene, som gjør det lettere for de minste å spille med, feks går det an å kjøpe et rundt lite ratt som man bare setter kontrollen inn i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå