Gå til innhold

Hva er best av playstation 3, wii, xbox ol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke så mye erfaring med disse, tenkte å kjøpe i julegave til guttene på 3 og 4 år. Vi skal bruke dette til barnespill, ala singstar, evt treningsprogram mm. Hva er lurest å kjøpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde gått for wii til den får du flest barnespill, og mange greie treningsprogrammer. har selv både wii og ps 3, men til de bruksområdene der ville jeg gått for wii. Den er og veldig grei når man skal spille flere samtidig. anbefaler deg å kjøpe kontroller på ebay der koster de bare 1 tredjedel av prisen.

Skrevet

Det kommer jo an på bruksområde, men til unger i førskolealder ville jeg satset på Wii.

Skrevet

Hvilke brukområderer ps3 best da?

Skrevet

Vi har PS3 men det er svært få barnespill til den. Jeg ville gått for Wii, den er billigere og har mange barnespill og treningsduppedingser.

Skrevet

Har wii noe lignende som singstar?

Skrevet

PS3 er blue ray spiller. Den er best til voksen spill- mannen min spiller litt og det finnes mange flere voksen spill til PS3 enn til wii en derfor insisterte han på å kjøpe den.

Skrevet

Wii har noe som heter Sing It, gutten her har high school musical. Aner ikke utvalget innen slike spill til wii da. Men nå har jo ps3 fått noe som heter move også, så mulig det kommer bra treningsspill der også. Alt for mye å velge i! Er ellers enig i at wii har mere spill som passer til barn.

Skrevet

Wii er nok gøyere til små barn. Det finnes flere barnespill og det er gøyere å spille med de konsollene.

Skrevet

Vi blei anbefalt Wii til 5 og 8 åring.

Skrevet

Eldstemann på 14 har playstation 3, mellomstemann på 8 og minstemann på 4 bruker wiien og selv har vi x-box 360 på stuen og bruker den nåde til film, og spill. Vil anbefale wii hvis du skal ha den til små barn. Den er mange morsomme spill til, både for barn og familien. I tillegg kommer det mange duppeditter til kontrollene, som gjør det lettere for de minste å spille med, feks går det an å kjøpe et rundt lite ratt som man bare setter kontrollen inn i :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...