ambumamma Skrevet 11. desember 2010 #1 Skrevet 11. desember 2010 Noen som har hatt lav hjertefrekvens gjenom hele svangerskapet som venter jente? Eller har fått jente? Bare av nysgjerrighet er jo så mye myter om kjønn
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 12. desember 2010 #2 Skrevet 12. desember 2010 er det noe som er tull, er det dette med hjertefrekvens. De har vært på det samme i begge svangerskapene mine. Har gutt og jente. Det som derimot har stemt for meg hver gang er det kinesiske fødselskartet :-) http://mammanett.no/graviditet/myter/kinesisk_foedselskart Får se om det har rett for tredje gang, det sier jeg skal ha jente, men jeg tror gutt... :-)
ambumamma Skrevet 12. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2010 jeg og tror det er litt myte, men noen mente så bestemt at jeneter ikke hadde så lav hjertefr. Jeg liker nemlig å ta liv av sånne myter, hehe med første mann sa fødekartet gutt på bim sin side og jente på et annet fødekart, så sånnsett hadde jo ett av de rett .) Vi fikk gutt først, men vet ikke hva vi får nå, og det er litt spennende syns jeg.
3gutter_og_1jente Skrevet 12. desember 2010 #4 Skrevet 12. desember 2010 Fødselskarte på BIM har stemt på meg tre ganger nå, og E ble laget etter det, og ja det ble jo ei jente
Trultemora er presseklar!! Skrevet 12. desember 2010 #5 Skrevet 12. desember 2010 hjertefrekvens stemmer oftere enn kartet ja! jenter ligger gjerne høyere enn gutter! +- 140
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå