*venter nr. 2* Skrevet 11. desember 2010 #1 Skrevet 11. desember 2010 Jeg sitter å skal skrive julekort, men finner ikke ut hva jeg skal skrive. Tenkte jeg skulle skrive litt mer enn bare god jul og godt nytt år. Kan noen være så snille å hjelpe meg litt??
Synn(d)e Skrevet 11. desember 2010 #2 Skrevet 11. desember 2010 Nå trodde jeg det hadde skjedd noe grusomt....... Om du ikke klarer å komponere en julehilsen selv så syns jeg du skal droppe å sende julekort.
*venter nr. 2* Skrevet 11. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2010 Det var ikke en kommentar på innlegget mitt jeg spurte om, men litt hjelp til noe å skrive i et kort. Kanskje noen hadde et fint dikt eller noe som kunne brukes.
♡ A & E ♡ Skrevet 11. desember 2010 #4 Skrevet 11. desember 2010 Fant noen på nett; Må julen bli fin og gi ro i sinnet. La alle problemer bli små og forsvinne. La dagene som kommer bli gode og fine. God jul til deg og dine. --------- Ønsket er gammelt og ennå så ekte, en fredelig jul vi ønsker med dette. ---------- En vinternatt så stille og snøen laver ned. På himm’len ses en stjerne som snart gir julefred. Mot jul går mange tanker og omtanken den blir, til mange ord som skrives, på kort og brevpapir. Med ønske om at alle en riktig fin jul får. Vi ønsker dere også et riktig Godt Nytt år. ---------------- God jul til dere alle vi sender til hvert hjem, selv om vi gjerne ville, dra rundt med juleklem. Desember den er fløyet så altfor fort av sted. Snart over alle husene seg senker julefred. Må julen ha det innhold vi ønsker den skal få, med mange gode minner, vi husker etterpå. God jul til alle sammen, ja takk for dette år. Og nyttårsønsker fra oss de også til deg går. -----------------
*venter nr. 2* Skrevet 11. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 11. desember 2010 Tuuusen takk Her var det flere jeg kunne bruke Jeg synes det første er veldig fint, men blir litt usikker siden det står "God jul til deg og DINE". Jeg skal f.eks sende julekort til tante som har mistet mannen sin, og da blir det vel litt rart kanskje..
Synn(d)e Skrevet 11. desember 2010 #6 Skrevet 11. desember 2010 Og det hadde du kanksje fått, om du ikke var så dramaqueen i overskriften. Og man får som fortjent, ofte
♡ A & E ♡ Skrevet 11. desember 2010 #7 Skrevet 11. desember 2010 God jul til deg, du er i tankene mine?? Ikke så veldig på rim, he he.
*dum&deiLig*™ Skrevet 11. desember 2010 #8 Skrevet 11. desember 2010 Hvis du absolutt skal skrive noe mer en god jul osv, så skriv noe personlig, ikke et dikt. Signerer forøvrig overlords innlegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå