Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #1 Skrevet 11. desember 2010 Hun har en litt frekk måte og snakke på, litt spydig humor, men jeg synes hun tar det for langt av og til. Skal nevnes at jeg er stikk motsatt, jeg finnes ikke frekk og prøver alltid å behandle andre bra. Er litt følsom av meg også så jeg overreagerer nok av og til. I dag var vi på shopping hele dagen. Etter et par timer kjøpte jeg en sjokolade, var litt slapp, så sier hun surt: herregud, må du gomle på noe hele tiden.. jeg sier, hva sa du? Hun bare: ingenting. Når jeg ville kikke på noe sier hun hele tiden: er det muulig å bruke så lang tid..herregud, bli ferdig da. Fikk ikke prøvd et eneste klesplagg eller skopar, for hun ble skikkelig utålmodig etter 5 min. Så spurte jeg om vi kunne gå og spise snart. Svaret jeg får er: du maser sånn, får se om vi får tid senere. Stort sett er hun grei å omgås, merker dette helst på shoppingturer og andre turer. Sist vi var på ferie sammen klikket jeg på henne, spurte hvorfor hun alltid var så frekk mot meg og gikk. Det resulterte i at hun ikke snakket til meg omtrent på flere dager.. Forstår ikke hva jeg gjør galt:( Ingen andre behandler meg sånn. I tillegg er hun søskenbarnet mitt..
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #2 Skrevet 11. desember 2010 Hadde svart med samme munt, om hvis du ikke klarer det så¨ta en prat med henne... Hun hørres skikkelig frekk og irriterende ut...
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #3 Skrevet 11. desember 2010 DU gjør ingenting galt kjære deg. Hadde prøvd å ta igjen litt jeg da, men ellers ville jeg ikke gått og shoppet med henne mer, og IKKE reist på ferie sammen iallefall. Jeg hadde vært sammen med henne høyst nødvendig
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #4 Skrevet 11. desember 2010 Hvis jeg svarer på samme måte blir hun driitsur, faller meg ikke naturlig heller å snakke til andre på den måten. Blir bare paff og lei meg. Hvis jeg sier hun er frekk får jeg til svar: herregud, ha litt humor da.. forskjell på humpor og spydighet mener da jeg. Hun kan være veldig hyggelig også, ellers hadde jeg jo ikke orket å være med henne.. HI
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #5 Skrevet 11. desember 2010 Hun er en sentral person i vennnnegjengen vår, og vi er i familie, så vi kommer alltid til å omgås. HI
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #6 Skrevet 11. desember 2010 Jaja, da får du bare bite det i deg da. Virker ikke som noen annen mulighet her. Stakkar deg kanskje...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå