Gå til innhold

dere snille damer og menn her inne, vil dere hjelpe oss?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi er med i konkuranse om å vinne en sydentur. Det hadde vært så kjekt for familien, og for eldste med astma, og minsten som mest sannsynlig har astma som nå har hostet å vært tett siden kulden kom:(

vist dere vil hjelpe oss kan dere avgi stemme på linken under, man kan stemme hver dag frem til 15 :)

http://mythos-beach.apollo.no/SoMgF

på forhånd tusen tusen takk!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tusen takk :) dytter den opp litt jeg, vi trenger så mange stemmer som vi kan få

Skrevet

fikk ikke opp noe bilde jeg, for jeg har problemer med adobe player her, men stemte likevel jeg :-))

Skrevet

Ikke vært på ferie siden du var høygravid? Og ELDSTE er bare 3 år nå? Høres ikke ut som det er så lenge siden dere var på ferie akkurat.

Vi har aldri vært på ferie utenfor Norden vi, fordi vi ikke har hatt råd og vår eldste er MANGE ganger så gammel som dere eldste ja.

Så jeg kommer i hvertfall til å finne noen annen å stemme på der om jeg skal stemme.

Skrevet

Tror kanskje hun mener at de ikke reiste bort nå i sommer, til tross for bare drittvær, fordi hun var høygravid. Ikke at hun var på ferie da hun var høygravid...

Skrevet

Ikke særlig lenge siden de hadde ferie uansett da. Mange andre der som fortjener en gratis ferie mye mer enn HI i hvert fall.

Skrevet

tusen takk for det :) ja jeg mente at vi ikke fikk dratt bort på noe som helst ferie i sommer siden jeg var høygravid. ja vi var på en hopp på tur rett før lillesnuppa vår 2år,

jeg har da ikke sakt at det ikke er andre som fortjener det mer enn oss. Men jeg syntes no også at vi fortjener det da vi ikke har råd til å dra på ferie til sommeren heller å har en jente med astma og en gutt med mulig astma å som ikke har det bra nå i kulden så jeg unner de en ferie til varmere strøk.

men for all del dere trenger apsolutt ikke stemme om dere ikke vil

Skrevet

Ikke plag HI, hun ønsker å dra på ferie til Mythos Beach, og spørr om dra hjelp, selvfølgelig er det noen spm har det værre. Kjerringer!!

Skrevet

tusen takk for det anonym 23.35 følte meg plutselig som den sorte fåren her. det var jo virkelig ikke mening at det skulle bli diskusjon om at folk har det værre enn oss, det er det helt sikkert folk som har. men jeg syntes allikervell at vi hadde fortjent det å det må jeg no få lov til.

Skrevet

ikke bry deg HI,det er bare noen som må ødelegge...23.04

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...