Gå til innhold

sex.......

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har en pike på 7 mnd og jeg har vært litt plaget med underlivet etter fødselen. Det har resultert i alt for lite sex...nå er det 2 mnd siden vi hadde samleie!!!

Jeg spurte mannen om han ikke syntes det var kjipt, men han sa det var helt greit, han var så nedbrent han også(hatt masse ting som har skjedd) at det var ikke noe savn for han....

Hvor ofte har dere sex da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I følge mannen min så er det kun dersom han har spysjuken at han ikke vil ha sex, ellers er han klar når det måtte være. Gjerne flere ganger for dagen dersom jeg vil. Så det er meg det står på. Har selvsagt vært noen ukers opphold etter fødsler, men ellers så går det nesten aldri en uke mellom. Blir som regel 3-5 dager i uken, noen ganger mindre, andre ganger mer.

Skrevet

Jeg tror vi har sex kanskje en gang i måneden eller annenhver. Jeg synes det er lite, men mannen min har så dårlig hygiene, og jeg nekter å ha sex med ham når han lukter svette og røyk. Og han er ikke villig til å dusje mer for å få mer sex, så...

Skrevet

20:37 - hvordan klarer du å være sammen med en slik type?

Vi har sex 2-8 ganger i mnd.. Kommer ann på alt!!

Skrevet

Har et barn på halvannet år, og vi har vel sex 2-4 ganger i uka, det har vi hatt siden 3 uker etter fødsel- og før graviditet og i svangerskapet hadde vi oftere.

Jeg kunne ikke tenke meg å gå mndvis uten, heller ikke særlig lenger enn en ukes tid, med mindre det er snakk om sykdom eller andre spesielle ting som setter en stopper for det. Det er jo så godt!:)

Skrevet

Nå lever jeg i et avstandsforhold, og derfor kan det fort bli 4-5 uker uten. Når vi møtes igjen blir det gjerne 1-5 ganger om dagen, avhengig av humøret. Under normale omstendigheter (altså før vi la et lite hav mellom oss) hadde vi stort sett sex daglig. :)

Skrevet

Vi har sex hver dag stort sett, noen ganger går det en dag imellom.. Men stort sett 1 om ikke 2 ganger daglig... Dette hadde vi hele svangerskapet og fra 4 uker etter fødselen... Selv med barn fra før og nå baby, så finner vi overskudd til det. Og jeg elkser å ha det sånn ;) Masse nærhet og kos, håper ikke det blir midre med tiden...

Dere som går flere uker uten, hvordan i alle dager klarer dere de dagene uten å ha den intime delen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...