Ksenia & Anjem Skrevet 11. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2010 hvorfor har jeg ikke sett på x factor før..hehe hadde jeg visst at det var slike gutter med..hehe lol
hamsterpia Skrevet 11. desember 2010 #4 Skrevet 11. desember 2010 tror han må være noe av det peneste jeg har sett i 2 sko, faktisk. Har dere sett den tannrekka hans eller? Snakk om strøken gutt a!
Tante Blås Squaw Skrevet 13. desember 2010 #5 Skrevet 13. desember 2010 Joda, han er søt - omtrent som en liten hundevalp. Jeg får sånn "han kan kanskje få lov å date datteren min"-vibber.
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. desember 2010 #6 Skrevet 13. desember 2010 Jeg tenker at jeg forhåndsdømmer for ofte til noen gang å tenke at han kunne fått date datteren min. Men for all del, hadde nok tatt'n sjøl når jeg var 14
Studine mevik Skrevet 13. desember 2010 #7 Skrevet 13. desember 2010 Jeg tror ikke Atle er så interessert i å date jenter og ihvertfall ikke jenter på 14år. Gutten er tross alt 21 og ingen hundevalp
Gjest Skrevet 13. desember 2010 #8 Skrevet 13. desember 2010 Pen gutt. Ligner litt på en mannlig utgave av Lisbeth Salander
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 13. desember 2010 #9 Skrevet 13. desember 2010 Synes han er litt for perfekt jeg da. Pent ansikt,pene tenner, alltid smilende og glad, jobber på en skole for multihandikappede.. Rene svigermors drøm jo :-) Behold tattisene, røff han litt opp og barber vekk sveisen så er jeg med ;-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. desember 2010 #10 Skrevet 13. desember 2010 Haha! Tror du han spiller på det andre laget? ;o) Jo, han er en hundevalp! Glætt i trynet og litt for puuuurfect!
Studine mevik Skrevet 13. desember 2010 #11 Skrevet 13. desember 2010 Jeg tror han spiller på det andre laget ja. Jeg gikk på samme skole som han på vgs. Gikk to år over han. Jeg kjenner han ikke, men jeg kjenner en av de han spiller i band sammen med også vet jeg at onkel kjenner han ganske godt siden han også er musiker i samme område.
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. desember 2010 #12 Skrevet 13. desember 2010 Det må han bare få lov til altså Men han er litt Leonardo type, som jeg kunne hatt på veggen når jeg var 14
mammatetogansketette:)) Skrevet 13. desember 2010 #13 Skrevet 13. desember 2010 har heller ikke sett x-faktor.. så var det flere voldsomme diskuxjoner på fb hvorvidt hans eller atle burde vunnet, så i går sjekka jeg på youtube for å bedømme sjøl... og wow... hadde jeg vært tyve år yngre hadde jeg stemt på han uansett talent- bare han ikke virka skikkelig sleip da.. hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå