Gå til innhold

Er det mange av dere som sover nakne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke jeg:) Må ha på t-skjorte/singlett og truse, evt sokker hvis det er kaldt. Mannen min sov naken før vi fikk barn, men han sover nå med boxer. Han er ofte oppe om natten og følger barn tilbake i senga si eller sover sammen med et av barna, og da synes vi ikke det er greit å gå naken rundt og "dingle".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal JAGGU være kaldt på soverommet, før jeg kler på meg noe når jeg sover. Tar heller et fleecepledd, enn å kle på meg selv.

Elsker å ligge naken og sove :)

Skrevet

Av og til. Jeg har en slik tvangstanke om at hvis det blir brann, vil ikke jeg være naken når jeg hopper ut vinduet. Men jeg sover likevel naken av og til.

Skrevet

Jeg takler ikke ha klær på når jeg sover. Vi har dobbeldyne og ligger helt inntil hverandre om natten, og med klær blir det grusomt varmt.

Er det veldig kaldt på rommet kan jeg til nøds strekke meg til en bokser og noen tykke sokker. :)

Er mannen borte, har jeg derimot på singlet og bokser, for da blir det litt for kjølig.

Skrevet

Jeg sover nesten uten unntak naken, mannen min gjør også det. Det er bare treåringen som av og til må ha tilsyn om natta, og hun legger nok ikke merke til om noen av oss er nakne eller ei.

Skrevet

Vi har forresten seriekoblete optiske røykvarslere på nesten alle rom, så om vi skulle være så uheldig å oppleve tilløp til brann så skal vi i terorien rekke å ta på oss klær, samle sammen barn og rusle rolig ut uten at det blir noen krise. Dette gir en ekstra trygghet, litt på sidelinjen, men følte for å si det. :)

Skrevet

Sover naken. Hvis ikke tror mannen jeg er sint på han :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...