Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #1 Skrevet 11. desember 2010 Jeg testet posetivt i går, en gledelig nyhet men ikke noe vi har prøvd på. Ikke en sjel vet det uten om meg og mannen. Mannen snakker aldri med familien min sån uten meg, så han har ikke "sladret" for 10 min siden tikker det inn en mld på tlf fra mamma, der står det: Er du gravid? Jeg bare stirret på tlf noen sekkunder, og svarer: Tror da ikke det, hvordan det? "Nei, bare en følelse jeg fikk. Ta en test, du!" HÆ??? Det er det merkeligste jeg har opplevd! Med de 2 andre har jeg rukket å fortelle det til henne, da har hun påstått at hun viste det, trodde aldri på henne da.... Vi skal ikke si noe før jul hadde vi tenkt, men har litt dårlig samvittighet for å juge om det...
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #2 Skrevet 11. desember 2010 Har hatt to opplevelser i mitt siste svangerskap. Var med i bhg bursdag, var en annen mamma der og det nærmest datt ut av meg om hun var gravid. Joda det var hun, men hadde kun fortalt mannen. De skulle egentlig ikke få flere hadde tre fra før. Andre gangen var jeg på cafe hvor jeg spurte den ene venninnen min om hun var gravid. Nei, det var hun ikke. Møtte hun ca 2 uker senere, hun sa da at hun var gravid da jeg spurte, men visste det ikke selv. Er mye mellom himmel og jord....
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #3 Skrevet 11. desember 2010 Vet du? Min bestemor visste navnet jeg tenkte på til jenta i det øyeblikket hun fikk vite jeg hadde fått en jente. Og det er IKKE en vanlig navn, eller vanlig kombinasjon. Jenta ble ikke hetende helt det jeg hadde tenkt, men min bestemor fikk opp det jeg da tenkte på Og det er ikke eneste navnet hun har bare visste. Mitt søskenbarn heter Stian, og det var ikke et vanlig navn her den gangen. Og min bestemor visste det med en gang gutten var født, uten at noen hadde sagt noe som helst. Merkelige greier, men jeg tror at om vi bare er åpne nok, så kan de fleste av oss oppleve slike ting JEg har hatt mine opplevelser av å vite, men ikke slik min bestemor(så nøyaktig).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå