Anna-10 Skrevet 11. desember 2010 #1 Skrevet 11. desember 2010 Sønnen min på 16 mnd holder på å få jeksler, og på venstre side nede så har det i dag vært en kul der det ser ut som en jeksel holder på å trenge gjennom. Så begynte han å tygge på den, og fikk hull på den, og det begynte å blø. Nå er tannkjøttet løst på en måte, altså kulen er ikke der lenger for den har det gått hull på, men kulen har da blitt til en løs hudflik istedet. Veldig dårlig til å forklare...han har ikke feber, og nå virker det ikke som han er spesielt plaget av det heller, i motsetning til de siste dagene. Noen som har vært borti noe lignende? Bør jeg oppsøke tannlege/lege? Går det bort av seg selv?
Gjest mphs Skrevet 11. desember 2010 #2 Skrevet 11. desember 2010 Samme skjedde med ene ungen min. Det var like før tannen kom. Vi dro ikke til noen lege eller tannlege med det. Hos henne var det slik kun med første jekselen, men har hør andre fortelle at deres ungen har hatt det slik med alle jekslene. Vi måtte gi litt paracet i tillegg til dentinox når hun hadde veldig vondt.
Anna-10 Skrevet 11. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2010 "godt" og høre, da er det vel ganske vanlig da kanskje? Glemte ås i at han i tillegg har veldig dårlig ånde...?
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 11. desember 2010 #4 Skrevet 11. desember 2010 jeg får ofte slik kul når visdomstennene kommer langt opp ( de beveger seg opp å ned har aldri kommet ordentlig igjennom) å det gjør sinnsykt vondt, min er da ofte fylt med betennelse lignende veske itilegg til blod, har aldri dratt til tannlegen med det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå