Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #1 Skrevet 11. desember 2010 Jeg trenger nye vintersko og synes Sorel sine ser kjekke ut. Men... Jeg har så ufattelig dårlig balanse, så det er en fordel at de ikke er glatte under. Noen med erferinger?
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #2 Skrevet 11. desember 2010 Mine er relativt glatte ja, men ikke mer enn at jeg klarer meg fint. Litt kjedelig at det setter seg så mye snø under dem også, for man må huske å tørke seg av veldig på beina hvis det ikke skal ligge sølevann på gulvet etter en liten stund. MEN de er sinnsykt varme og gode og jeg digger dem.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #3 Skrevet 11. desember 2010 Jeg har riktignok overtatt søsteren min sine, så de var brukt i 1 år da jeg fikk de, men de er altså såpeglatte. Helt håpløse. Må bruke brodder på de.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #4 Skrevet 11. desember 2010 ???? Mine Sorel-sko har kjempegrove såler og er ikke glatte !!
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #5 Skrevet 11. desember 2010 Hmmmm... Ikke lovende. Pokker... HI
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #7 Skrevet 11. desember 2010 Jeg (annie rett over her med grove såler) har Sorel Caribou, vanntette og tåler -40g. Bruker bare tynne ullsokker i. Jobber forøvrig i bhg, og er myyyyye ute !! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå