Bonita79 Skrevet 11. desember 2010 #1 Skrevet 11. desember 2010 Jeg har en fantastisk mann men foholdet til svigerforeldrene er ganske dårlig, særlig forholdet til svigermoren. Er det noen her i samme situasjon som meg? Hvordan takler dere den? Hun er helt fraværende og det har hun vært siden jeg traff henne for 6 årsiden, men hun er helt annerledes med min svoger og svigerinen. Hun stiller alltid opp til dem men sjelden til oss. Min mann og jeg har en sønn og nå er gravid med en lita jenta. Jeg føler at hun foretrekker hennes andre sønn enn min mann, og hennes andre barnebarn enn min sønn. Dette har jeg sagt til min mann og han forsvare henne pga hennes andre sønn har vært det svakeste da han var liten. Men han er ikke svak lenger. Når hun er på besøk her, hun takker sjelden ja til tingene jeg byr på, det virker som hun har aldri lyst til å være her. Det verste at det heller er at vi er nødt til å tilbringe jula hos dem. Jeg vil ikke dette, jeg har lyst til å være hjemmet med min sønn og min mann, men de kommer sikker til å være veldig leie seg. Men jeg er ganske lei meg allerede med hele situasjon. ps: mine foreldre bor lang unna.... Har dere noe gode råd??? Takk
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 11. desember 2010 #2 Skrevet 11. desember 2010 Jeg kan bare si at vi har det likt, bortsett fra at hun aldri besøker oss heller. Utenom bursdagene til gutta da. Det er trist. Har feiret jul med henne hvert år. Der er også broren og svigerinnen min og dems barn. Det går greit, men jeg prater knapt med henne. Tror det er derfor det er slik. For svigerinnen min prater utrolig mye og er en slik person, jeg er ikke slik med folk som ikke prater med meg heller. Kjemien stemmer liksom ikke helt. Denne julen har hun leid hytte, og vi skal være med. Jeg for bare prate med de andre rundt meg da, de som byr seg på en prat. Og overse hele greia for barnas del. Det er hun som taper oppveksten til barna og ikke jeg.
Bonita79 Skrevet 12. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2010 Jeg er helt enig med deg, men samtidig synes jeg at det er inmari trist. Lykke til i jula
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå