Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #1 Skrevet 11. desember 2010 fått brev i dag om at siden jeg fikk livsopphold i setember, oktober og november blir jeg invilget med 2000 per voksen og 1500 per barn. altså får jeg 3500... Er dette noe nytt? aldri hørt om før. var kun de mnd jeg fikk livsopphold før jeg kom meg i jobb...
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #2 Skrevet 11. desember 2010 Syns det var litt rart hvis du nå er i jobb. Vi har hatt det i alle år der jeg jobber, men de må også ha rett på hjelp i desember for å få det
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #3 Skrevet 11. desember 2010 Slik er det på NAV-kontoret jeg jobber også. Altså at man må ha mottatt stønad i desember (pluss de siste seks mnd)
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #4 Skrevet 11. desember 2010 jeg er i jobb igjenom kvp om det har noe å si, men lønna mi er jo fra kommunen og ikke nav.... HI
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #5 Skrevet 11. desember 2010 Kvp går gjennom sosial altså kommunen, den kommunale delen av nav..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå