05-10-15 Skrevet 11. desember 2010 #1 Skrevet 11. desember 2010 Gir dere dette uten å snakke med legen først? Det står jo på eskene at under 1 år er i samråd med lege, men hører det er mange av mine bekjente som ikke overholder dette. Hva mener dere?
♡ A & E ♡ Skrevet 11. desember 2010 #2 Skrevet 11. desember 2010 Ja, om de har høy feber og jeg vet hvorfor gjør jeg det. Har de høy feber og jeg ikke ser noen grunn ringer jeg til legen og forhører meg
Gjest ->>- Skrevet 11. desember 2010 #3 Skrevet 11. desember 2010 Det bruker helst å være paracet vi har i hus, men det er jo mye det samme. Kan godt finne på å gi det til baby uten legekonsultasjon, ja.
sillyfilly og Olivia Skrevet 11. desember 2010 #4 Skrevet 11. desember 2010 Pinex og Paracet er det samme. Og ja jeg ville nok gitt ungen min Paracet uten å snakke med legen feks om hun har feber på kvelden/natta og legekontoret er stengt. Det mest sannsynlige svaret du får er uansett er jo at det er greit å gi. Det er bare fordi Norge er så hysteriske... Jeg jobber i apotek så du kan si det sånn at jeg vet hva jeg snakker om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå