Gå til innhold

zazzy :)


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, jeg blir veldig usikker på hva du egentlig vil ha svar på? Om forholdet holder? Om graviditet? Spesifiser litt så skal jeg se om jeg rekker å se på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei whitelily..

Jeg ble litt trist nrr jeg så innlegget ditt... sliter du med samme mann enda? Jeg vet at det er en tid for å slippe taket selv når en har barn. Det må du gjøre når du selv er klar for det. Og når du kan tåle det. Men av og til så må du kanskje begynne å gjøre deg klar for det... bekager men jeg ser ingen lys fremtid her. Sikkert ikke svaret du ville ha, men siden du spørr.. Og når det er sagt så er jeg ingen guru. Du må ta dine avgjørelser basert på deg og dine.. og ikke ligge for mye i det jeg sier! men det er hva jeg får opp

God klem til deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei fomle :)

 

det var lenge siden.. husker ikke helt når jeg snakket med deg sist, men ja det er nok samme mannen.. vi bor ikke sammen lenger, han er i hjemlandet sitt. men vi har jo to barn sammen nå, og vet liksom ikke om vi har gitt alt eller om det er verdt å gi det en siste sjanse. jeg lever ikke i noen sorg situasjon over at han ikke er her, for jeg klarer meg veldig bra alene :) det er bare det at man vil ha gjort alt for barna sin skyld...

 

takk for at du så på meg!!!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...