Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #1 Skrevet 11. desember 2010 Altså, plutselig er jeg blitt så vid nedi der. Merka det når vi hadde sex sist, kjente ikke at han var inni meg engang. Istad sjekka jeg med fingrene og ja, enormt god plass, fikk 4 (!!!) fingre inn uten problemer. Vanligvis er det 2 fingre som er "grensa". Er flergangsfødende og 27 uker på vei, og har aldri opplevd dette før. Har hatt en del kynnere den siste uka, og føler at magen har seget ned. Betyr dette at det er modning på gang? Isåfall er jo det altfor tidlig!Noen med erfaring?
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #2 Skrevet 11. desember 2010 Jeg er litt lengre på vei enn deg og sliter med det motsatte. Trangere enn noen gang før, og begynner å få sånn smått fødselspanikk her. Trøsten er vel at det sansynligvis er graviditetsrelatert og helt normalt, for oss begge.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #3 Skrevet 11. desember 2010 Fikk jo et aldri så lite sjokk må jeg si... Aldri vært så stor dere nede før. Er det virkelig ingen som har opplevd lignende?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå