Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 11. desember 2010 #1 Skrevet 11. desember 2010 Ligger den her også,mer fart her;o) Jeg har ca 55-60 par..Er endel,men regner med at det er andre som har mer enn meg?:-) Eksen som kommenterte det,han mente jeg hadde altfor mange par..
Cat.68 Skrevet 11. desember 2010 #2 Skrevet 11. desember 2010 Jeg har aldrig telt dem men har 1 stor svakhet i livet og det er sko, så det sier vel en del..........
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #3 Skrevet 11. desember 2010 Jeg har ett på sko jeg går med til daglig, et par sko som brukes til den kjolen jeg har og gummistøvler.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #4 Skrevet 11. desember 2010 Jeg har vel rundt 20 par, men mange jeg ikke bruker i det hele tatt. Kjøper kanskje et par sko i året..
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #5 Skrevet 11. desember 2010 Oi dæven døtte du, det var mange La meg se, jeg har: -vintersko -sommersko -tursko -joggesko/treningsko 2 par finsko -bunadsko -tøffler Ja det ble 8 par sko det
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #6 Skrevet 11. desember 2010 19:05 her, jeg glemte støvlettene mine, de har jeg ett par sommer og ett par vinter, så da er vi oppe i 10 par sko
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #7 Skrevet 11. desember 2010 Jeg elsker sko og sist jeg telte hadde jeg litt over 80 par. Naa har jeg vel rundt 100 kanskje. Kjoper bare sko i skinn og som vil holde seg over tid. Jeg har til og med sko fra min mormor fra 60 tallet og min mor fra 70 tallet. Men ja, er klar over at mange vil undre hva jeg skal med alle sko Naa som jeg har barn er det jo ikke alle sko som er egnet for daglig bruk.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #8 Skrevet 11. desember 2010 ca 100 par. ikke si noe til samboern min!
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #9 Skrevet 11. desember 2010 Hvor oppbevarer dere skoene deres? Jeg har knapt plass til mine, mannens og barnas sko i huset. Føler det er sko over alt! Vi har maks 5 par hver gjennomsnittlig.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 11. desember 2010 #10 Skrevet 11. desember 2010 Jeg tror jeg må ha rekord her, på hvor få sko en kvinne kan ha! ;-) Jeg har 3 par med finsko; sorte, i sølv og et par gullskimrende. Så har jeg ett par "joggesko" i gore-tec Ett par tygge og gode vintersko Ett par MBT sko Ett par sandaler Bunadsko og det var det. 8 par sko totalt. Har av og til tenkt at jeg kanskje burde ha noen støvletter/boots, men det ser så sinnykt ubehagelig ut å gå med, så står over enn så lenge.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #11 Skrevet 11. desember 2010 Alva: Det er ei over her med 3 par sko! Tror hun vinner! Jeg er rundt ti par, men bruker nesten bare det ene. Jeg synes heller ikke at jeg har plass til alle disse skoene. Blir så mye rot at jeg vurderer å kaste ut ni par eller noe.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 11. desember 2010 #12 Skrevet 11. desember 2010 Ja, så det etter jeg hadde svart. *gir fra seg rekorden* ;-) Trodde jg hadde få sko jeg, men ser jo at andre også har det her. Alle venninnene mine har minst dobbelt så mange som meg, de fleste langt flere. Jeg har bare ikke behovet og bor stort sett i MBT-skoene når jeg er utendørs, de er så sinnsykt gode å gå med! :-)
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #13 Skrevet 11. desember 2010 Å, herlig lesning! Godt å se at det er andre enn meg som samler på sko - jeg tipper jeg har mellom 120 og 140 par. Oppbevarer noen i gangen, i boden, på loftet og resten på kontoret - elsker sko..
frk Nilsen Skrevet 11. desember 2010 #14 Skrevet 11. desember 2010 I følge min samboer, alt for mange par - i følge meg selv, alt for få..... Treningssko - 4-5 par (inkl. spinningsko) Tur og fjell - 3 par Boots/støvletter - 5 par Sneakers/converse - 8 par Vintersko - 1 par Støvler - 1 par Finsko/pumps/ballerina - 5 par Sandaler - 4 par På loftet ca 15 par gamle sko Har nettopp gitt bort støvler, boots og vintersko pga føttene har gått opp en halvstr i forrige graviditet. Har sikkert flere par liggende rundt, men dette er hva jeg kommer på i farta ;-) Kan aldri få for mye sko!
MissBenz Skrevet 11. desember 2010 #15 Skrevet 11. desember 2010 Tellte de i oktober. Så nå har jeg 183 par sko. Kommer til å gi bort en del til de som trenger de mer enn meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå