Gå til innhold

Hvor mange par sko har dere??:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv har jeg 55-60 par..Er jo endel,men jeg regner med at det er andre som har mer enn meg?:-)

Eksen min som kommenterte det en dag,han mente jeg hadde altfor mange par sko..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 4.. hehe :) 1 par gode vinterstøvletter, 1 par gode joggesko som jeg bruker til trening, 1 par fine finsko og 1 par med fritidssko alà joggesko.

Jeg har aldri hatt "skodilla" kjøper sko etter behov. Vinterskoa har jeg hatt i 3 år og er av god kvalitet.

kjøper ofte noen sandaler om sommeren men de kjøper jeg billig så da er det greit å kjøpe nye hvert år.

Skrevet

Ca. samme som deg, nærmer meg 70 par, hehe;-) Men det var en tråd om det her for litt siden, og nå husker jeg ikke alle svarene, men husker at jeg tenkte at jeg plutselig hadde lite sko:-o

Skrevet

Oj. Jeg har 2 par vintersko, 2 par joggesko, 2 par støvletter, 1 par pensko.

7 par blir det.

Har aldri hatt skodilla, finner aldri noe jeg liker her i Norge.

Gjest happy mom:)
Skrevet

Er ikke særlig glad i sko...

Har vel rundt 11-12 par og sikkert noen flere finsko...

max 15

Skrevet

Oi...

Jeg synes selv at jeg har ganske mange par sko og mannen min synes jeg har grusomt mange par sko, men over 50?

Nei, men kanskje i nærheten av halvparten.

Skrevet

Njæ, 25 kanskje? Blir nok kanskje flere om jeg ser etter i boden og i eskene med det som har vært med på flyttelasset (to år siden) men ikke tatt fram igjen enda...

Skrevet

Ikke mer enn 10 par ihvertfall. Bruker skoene til de går i stykker:)

Hater å handle både klær og sko til meg selv.

Skrevet

Har vel omtrent 20 par, og av de er det nok 10 par pensko som jeg ikke bruker til hverdags. Noen egner seg jo til hverdagsbruk, men de har hæler så er ganske upraktisk for meg.

Har kun 1 par sko jeg bruker nå. Resten er joggesko til innebruk, ballerinasko og sandaler. Må også nevnes at de jeg bruker nå er høstsko, så jeg fryser nesten tærne av meg ute! Huff, på tide å komme seg til skobutikken fortest mulig..

Skrevet

Maks 20 tror jeg. Mye mindre enn jeg kunne ønske...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...