Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #1 Skrevet 11. desember 2010 Leste en tråd for noen dager siden der det var flere av dere som hadde en veldig lyst til å spise sand. Kan jeg foreslå sandnøtter? Altså disse som man baker til jul? De er jo tørre,sprø og litt sandaktige og muligens et bedre alternativ til å ta med sand hjem og koke det
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #2 Skrevet 11. desember 2010 Har du noe tips til meg da, som har lyst til å sniffe bensin, diesel, olje, gass og alt som er skikkelig livsfarlig? Gjør det jo ikke, for det er jo livsfarlig for både meg og barnet. Herregud så irriterende det er å gå med den tanken i hodet..... Lå bak en bil med katalysator her en dag, og det stinker jo som kjent veldig. Jeg trodde jeg skulle bli sprø fordi jeg syntes det luktet så deilig!
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #3 Skrevet 11. desember 2010 Huffda, den var nok litt verre ja. Skulle ønske jeg hadde et forslag til deg. Er vel ingenting som man trygt kan lukte på som lukter som bensin e.l? Har du prøvd å finne deg en ny favorittlukt? Jeg vet jo ikke hvordan dette pica greiene fungerer, men hva med å ta en tur på butikken å sniffe på duftlys og se om du finner en som er god nok til å ta plassen til bensin?
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #4 Skrevet 11. desember 2010 Jeg har nok luktet på alt som ikke er giftig. Men det skal gå greit. Ikke så mange ukene igjen til at jeg sitter her og sniffer nyfødt-duft.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #5 Skrevet 11. desember 2010 Masse lykke til med fødsel og baby
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå