Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #1 Skrevet 11. desember 2010 Og hvorfor/hvorfor ikke? Hva er så bra med dem, eller hva er dårlig? Jeg lurer fælt på hva som egentlig er poenget med f.eks. facebook med alt det tullet som har vært der i lengre tid for så mange.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #2 Skrevet 11. desember 2010 Twitter, Facebook, blogg og diskusjonsforum Grei måte å ha kontakt med venner på, bli kjent med nye folk, få nyheter på en grei måte, diskutere med andre, dele meninger og erfaringer, lære noe nytt og ta opp kontakten med gamle venner
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #3 Skrevet 11. desember 2010 Barn I Magen, Facebook, og blogg. Før det ble for populært hadde jeg Twitter, men synes det er mest rotete der nå og at man har samme funksjonene på Facebook uansett. Har fremdeles en Myspace konto, som jeg opprettet veldig tidlig for å kommunisere med amerikanske venner, men nå er jo alle på Facebook, så det har ikke vært i bruk på snart to år. Det var gøy i starten men fb er enklere. Prøvde Nettby i et par måneder, men noe så håpløst gadd jeg ikke fortsette med.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #4 Skrevet 11. desember 2010 Diverse forum, blogg (har min egen og leser andres) og facebook (som er kjedelig).
Eleutheria Skrevet 11. desember 2010 #5 Skrevet 11. desember 2010 Facebook, Twitter, Youtube, diverse forum, msn/skype, blogger - for å nevne noe. Handler om å være konstant oppdatert på hva som foregår. Selv bruker jeg sosiale medier som et nyhetsnettverk: Jeg knytter meg til det meste på facebook, twitter osv, og får dermed det meste av oppdateringer samlet på en side
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #6 Skrevet 11. desember 2010 Jeg liker deg! Hvordan får du nyhetene samlet på en side?
Eleutheria Skrevet 11. desember 2010 #7 Skrevet 11. desember 2010 Tja, mange aviser og organisasjoner bruker Twitter aktivt. Ved å ha twitter oppe døgnet rundt får jeg oppdateringer hver gang det legges ut noe nytt på alle sidene, så jeg slipper å sjekke femten forskjellige nettsider hver dag for å få med meg hva som skjer. På facebook kan man følge bl.a. Nrk, som er ganske aktive med å linke til det meste på facebook. Det spørs hva du er interessert i og hvor de du er interessert i er, egentlig ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå