Puppemamma Skrevet 11. desember 2010 #1 Skrevet 11. desember 2010 Til dere som har blitt strippet; hvor lang tid gikk det fra stripping til dere kom i gang med rier/fødsel?? Jeg har blitt strippet i dag og håper virkelig det var godt for noe - sitter med skikkelige menssmerter nå..
Gjest Skrevet 11. desember 2010 #2 Skrevet 11. desember 2010 Ingen effekt på meg! Ble strippet 7 dager på overtid, hadde 2cm åpning! Ble satt igang 11 dager på overtid og hadde da 3cm åpning! Så ikke alle det hjelper på! Lykke til :-)
Puppemamma Skrevet 11. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2010 fikk du da skikkelige menssmerter etter stripping?
karolineb Skrevet 11. desember 2010 #4 Skrevet 11. desember 2010 Hei! jeg ble strippet en onsdag etter to uker med modningsakupunktur, gikk en helo dag i byen rett etter dette og rett før jeg sto opp dagen etter merket jeg at noe var på gang (hodet festet seg) og når jeg gikk ut av senga så gikk vannet, åtte timer etterpå var snuppa født, to uker før termin:)
..snøklokke.. Skrevet 11. desember 2010 #5 Skrevet 11. desember 2010 12 timer etter jeg ble strippet sist sv skap så beg riene for fullt. Jeg var helt moden og hadde ca 2 cm da hun tøyde og hun klarte å tøye til ihvertfall 3. Slimproppen beg gå samme kvelden, og jeg hadde kraftige kynnere etter den strippingen.
Lemonia Skrevet 11. desember 2010 #6 Skrevet 11. desember 2010 Jeg ble strippet en fredag og fødte mandagen etter. Det er såpass lang tid at jeg tviler på at det var det som gjorde utslaget.
Mauameg Skrevet 11. desember 2010 #7 Skrevet 11. desember 2010 Jeg ble strippet 3 ganger forrige gang med noen dagers mellomrom uten at det hjalp noe.... da røsket jordmoren så skikkelig til at hun trodde hun tok vannet.... men det hjalp ikke stort... Først 4 gang startet riene forsiktig, men fødselen satte i gang før de tok vannet... Men det er nok veldig individuelt tror jeg!
La vita è bella <3 Skrevet 12. desember 2010 #8 Skrevet 12. desember 2010 Jeg ble strippet fredag formiddag og riene startet lørdag i 16-tida. Hadde time for igangsetting mandag, men fødte søndags morgen, 13 dager over termin
NostraStoria Skrevet 12. desember 2010 #9 Skrevet 12. desember 2010 Ble strippet både på termin og 5 dager etter termin...fikk veldig mye smerter av den siste hvertfall. Men ikke rievondt...var utrolig ubehagelig, men ingen annen effekt. Jeg ble igangsatt 11 dager over termin.
Wopi Skrevet 13. desember 2010 #10 Skrevet 13. desember 2010 Jeg ble strippet. Deretter fulgte et laaaangt døgn med kynnere og morgenen etter gikk slimproppen. 9 dager senere ble hun født!! Jeg kommer IKKE til å bli strippet ved neste svangerskap, for meg ga det kun ubehag og null resultat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå