Mammen ved dammen Skrevet 11. desember 2010 #1 Skrevet 11. desember 2010 Testet svakt positivt 10 dpo og 11 dpo, tydelig strek første gang, svakere dagen etter (billigstrimler begge gangene). Testet negativt de neste dagene, og mensen kom "som bestilt". Hva betyr dette? Noen som har opplevd det samme?
ikke i bruk Skrevet 11. desember 2010 #2 Skrevet 11. desember 2010 Det kan ha vært skyggestreker, eller kjemisk graviditet, hvor et befruktet egg streifer livmoren lenge nok til å produsere litt hcg, men ikke fester seg.
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 11. desember 2010 #3 Skrevet 11. desember 2010 Høres ut som Biokjemisk graviditet ja, det som jeg hadde sisst også. Men da vet man iallefall at man kan bli gravid om ikke annet, og det er visst veldig vanlig. bare at få tester så tidlig, og de testene som man kjper i butikken kansje ikke er så sensitive som de på billigtester feks.. Derfor er det mange som ikke en gang visste at de hadde en biokjemisk graviditet en gang, fordi mensen kommer som den skal Lykke til denne pp iallefall Jeg håper den sitter der neste gang, og at den er frisk og kan klore seg fast ordentlig fo begge oss
Mammen ved dammen Skrevet 12. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. desember 2010 Hm...mente jeg hadde hørt om noe slikt ja. Litt oppmuntrende at det nesten klaffet, men tror ikke jeg gidder å teste tidlig mer. Lykke til til deg også smurf!
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 12. desember 2010 #5 Skrevet 12. desember 2010 takk Nei det samme tener jeg og, er ikke morro å teste tidlig når sånnt skjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå