Gå til innhold

Er så lei...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er i 6md og i full jobb å trives med det(jobber som regel seint).. men det jeg kommer hjem til er jeg møkk lei. har en man som er hjemme hele dagen å det han bruker tiden på er å sitte å drikker eller kose seg som han kaller det.. det værste er at noen ganger nekter han for å ha drukket mere enn en øl enda han er søpple full.. er lei av å ikke vite hva jeg kommer hjem til.. jeg har snakket til han så mange ganger men da får jeg bare et helvete tilbake av han.. syntes ikke det er noe koslig å komme hjem fra jobb seint på kveld å da sitter han klar til fortelle meg hvilken hore jeg er,at jeg ikke betyr noe,at han skal knuse meg,at jeg ikke betyr noe for noen osv .. har vært sånn siden sommern nå.. kjenner jeg er deppa,ensom og trist hele tiden..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør komme deg vekk NÅ!!

Du klarer aldri å få han vekk fra alkoholen hvis han ikke vil selv.

Ender med at dere mister foreldreretten til barnet.

KOM DEG VEKK!!!!!

Og, ja jeg har vært der du er nå.

Lykke til.

Skrevet

Høres ut som om han har et alkohol problem, jeg vet hvordan det er, min mor har det, det er mer i perioder. Nå som jeg er voksen legger jeg ikke merke til det på samme måte, da hun bor en annen plass og når vi sees og det er ganske ofte er hun verdens beste mamma og mormor.

Men da jeg vokste opp og bodde med henne hele tiden så fikk jeg gjennomgå i enkelte perioder. Hun koste seg også med et glass vin som hun sa, ofte om natten kom hun inn på rommet og skulle synge og god snakke, våknet jeg ikke skikkelig opp så ble hun illsint og kalte meg mye stygt. Husker jeg alltid var redd når mamma og pappa kom hjem etter fest og barnevakten skulle hjem. For hun dukket alltid opp på mitt rom om natten. De fleste gangene var hun blid og sang og danset i noen minutter før pappa hentet henne, ofte var det best å la henne danse seg ferdig, for dro han henne ut for tidlig var helvette i gang. Og de kranglet så busta fauk.

Jeg vet ikke hvordan det er å være samboer med en som har problemer med alkohol, men har mange alkoholiker i familien, min bestefar døde siden han var dritings og datt. Det som kjennetegner de er at de blir bråsint og er ofte egoistiske.

Ikke gidd å snakk med han når han er i det humøret, overse og ta det opp når han er edru. Skaff hjelp. Vil han ikke ha hjelp får du redde deg selv rett og slett. Så får han seile sin egen sjø, er ikke sunt for deg eller barna hvis du har å vokse opp i et slikt hjem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...