Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #1 Skrevet 11. desember 2010 Har stor slekt, og det er mange som lar ungene sine bruke FB. Nå får jeg stadige venneforespørsel fra en jeg aldri ser, og jeg treffer kanskje på moren hans en gang i året (bor et stykke unna og har ingenting til felles) Denne gutten er vel ca 14 år, og ganske sær visstnok. Jeg har ignorert han 4 ganger allerede, men likevel tar han ikke hintet. Det er jo typsik "se jeg har mange venner" konkurranse, men jeg gidder ikke gi unger tilgang til min profil. Slemt eller ok ? Ignorerer andre under også, men de spør ihvertfall ikke igjen...
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #3 Skrevet 11. desember 2010 Det er ok, gjør det selv innimellom. Men det går å sperre dem da, slik at de ikke ser noe på profilen din bare er ¨venn¨ med deg.. Det har jeg gjort med noen Venninner av søstera mi på 12år f.eks.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #4 Skrevet 11. desember 2010 Helt OK Jeg vil ikke ha barn på min FB. Der har jeg kun mine venner. Hvis han ikke tar hintet kan du jo sende han en mail og forklare hvorfor du ikke vil legge han til
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #5 Skrevet 11. desember 2010 Legger av prinsipp ikke til barn, hverken egne, tantebarn eller andre. Ikke fordi at jeg har ting på min profil de ikke tåler å se, men fordi at dersom mitt barn skulle finne på å kommentere f.x. et bilde på min side, så vil alle HENNES venner kunne klikke på det bildet, og se alle bildene i det albumet (irriterende bakdel ved FB!!).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå