Gå til innhold

Hadde dere reagert her:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjære og jeg sender hverandre ALLTID nattamelding når vi er fra hverandre en natt.

Fra i går til i dag så er han på hyttetur/julebord med kolleger.

Han sendte meg en mld kl 1700 i går for å si at han var vel fremme, men ingen nattamelding kom.

Fikk mld kl 1000 i dag hvor han beklaget sent svar( jeg sendte mld hvor jeg spurte om han koste seg ved 21-tiden i går).

Så;

hadde dere brydd dere eller hadde det vært helt greit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så rart...ser ikke svarene som er kommet på tråden..

HI

Skrevet

Kjenner jeg meg selv rett hadde jeg nok blitt lettere irritert og snurt. Men hadde gått fort over når han hadde ''god snakket'' med meg :)

Skrevet

Ser ut som det skulle vært flere svar her ja, men jeg ser ingen...

men jeg hadde nok ikke reagert veldig om jeg var deg, det er nok bare et tegn på at han har hatt det bra :)

Skrevet

Var det kun for mannfolk :) Jeg hadde blitt skuffet og engstelig men så er jeg en sårbar person.

Skrevet

Hadde ikkje reagert, forventar ikkje at han skal sitje på julebord og skrive sms med meg. Er ikkje så lett å høyre tlf heller når ein er i godt lag.

Skrevet

Han hadde seg vel med ei berte, og dermed ikke hadde tid til den hysteriske kona hjemme!

Skrevet

Det var damer der også, og ja, til 17:14: han hadde seg sikkert med ei annen. ;-)

HI

Skrevet

Herreminhatt !! Det er MYE man kan reagere på her i verden, dette er IKKE en av de tingene !!! Hjelpes...

Skrevet

17:40:

Nå har jeg heller ikke skrevet hvordan jeg har reagert.

Ville bare høre andres tanker rundt dette.

HI

Skrevet

HI kan umulig være uberørt siden hun tar seg bryderiet med å lage et innlegg om dette...

Skrevet

17:45:

Det stemmer. :)

Jeg ble bittelitt skuffet, men sitter ikke her knust eller sint altså.

Men skrev dette innlegget mest fordi jeg var nysgjerrig på hvordan andre hadde reagert.

HI

Skrevet

Hadde det vært i løpet av de 3 første månedene av forholdet vårt hadde jeg muligens blitt litt skuffet.

Skrevet

Tror ikke jeg hadde tenkt over det. Men når han tok seg tid til å beklage at han var sent ute med å svare, hadde jeg tenkt at han var en digg fyr.

Skrevet

Hadde nok blitt litt lei meg, men ikke fått "hetta".

Skrevet

hadde brydd meg, hadde blitt veldig skuffet. er da ikke vanskligere enn å ringe deg og si at ha ble f.eks så full at ja fikk ikke ringt ol.våknet nå kl.10 osv. skjønner at du blir sjalu jeg! hadde blitt det selv. tilliten blir ikke bra når man opplever slikt. kan være han har en god grunn da så hør hva han har å si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...