Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #1 Skrevet 11. desember 2010 Man er temmelig deprimert og sliten når man bare sitter og gråter og ønsker at mannen skal komme hjem. Han er stadig vekk på guttekvelder hos sin bror og lar meg stte igjen her uten bil og dermed uten mulighet til å dra noe sted. Da må jeg i så fall gå ned til byen som tar en halvtime og ta buss dit jeg skal. Hvilket er ekstremt tungvint. Nå har mannen akkurat dratt for "guttedøgn" som jeg kaller det. Han var ute i går og, så jeg regnet med at denne dagen skulle vi ha sammen. Jeg er bunnløst trist og sitter alene. Jeg er så lei meg. Han spurte før han dro om han skulle kjøre meg noe sted og det synes jeg var veldig snilt, men ungen var trøtt og må sove og hun klarer ikke sove noe annet sted enn hjemme, og hun er ikke god å ha med å gjøre så han dro. Uten meg. Og jeg er helt kake. Jeg har ikke lyst til dette! Jeg liker ikke dette.. Og nå er jeg skikkelig sutrete. Jeg vet det. Men jeg er konstant alene om å ta meg av ungen og husarbeid og jeg orker bare ikke mer.. Jeg er SLITEN!!! Jeg ønsker hjelp. Og jeg ønsker et bedre familieliv. Sånn nå er jeg ferdig med sutringen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå