Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #1 Skrevet 11. desember 2010 Det står jo at moms ikke er inkludert i de prisene som er oppgitt+ at det er utenlands. Det vil jo si at vi må bestille for maks 200 kr??
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #2 Skrevet 11. desember 2010 Eksklusive frakt og ekspedisjon. MVA og fortollingsgebyr kommer i tillegg på bestillinger over 200 kr (kun produktkostnader). Se Tollvesenets webside for mer informasjon
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #3 Skrevet 11. desember 2010 Jeg bestilte 100 enkle julekort med bilde + konvolutter - det kom på i underkant av 200kr eksk. frakt, altså ingen toll. Utrolig billig! Og bra :-)
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #4 Skrevet 11. desember 2010 Jeg har handlet derfra til sist jul og var storfornøyd. Rask levering og god kvalitet. Men jeg holdt meg også under 200kr.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #5 Skrevet 11. desember 2010 Fikk kalendere og kopper med bilde der i dag. Dårlige bilder i kalender og to av koppene var knust. De hadde sendt pakka som brevpost og ikke en gang pakket koppene inn i bobleplast. Jeg har ikke krav på å få penger tilbake siden det var sendt som brevpost. Veldig dårlig kvalitet på bildene på koppen, og de var skrapet opp. Måtte betale 264 kroner i toll. ALDRI mer Vistaprint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå