Gå til innhold

brunt utflod


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

venter TR på tirsdag, men har kommet litt brunt utflod idag. Håper det ikke er mensen som kommer snikende. :/ har alle symptomer til graviditet, men den satte vel ikke denne gangen her da kanskje. hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er 4+5 på vei. og ca 5 dager før mensen skulle komme kom det brunt utflod hos meg (som jeg trodde var mensen som kom) men det var det altså ikke :-) Det kan nemlig være "frøet" som fester seg, altså "festeblødning".

 

Det kan være enten eller, du får bar vente å se. men mest sannsynlig så er du gravid siden du har alle symptomene. Men kroppen kan være veldig flink å lure deg, så vent et par dager, så tar du en test.... for den lyver skjeldent :) LYKKE TIL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok :) er fortsatt noe idag også, men minimalt, med masse mens murringer i tillegg, så venter bare på at TR kommer når som helst føles det ut som! men håper den ikke jør det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde det bare 1 gang jeg da, på kvelden. etter det har det vært normalt. litt strammere lukt enn ellers da.. Skal til legen i morgen el tirsdag på GU osv.

 

Men lykke til! Si fra hvordan det går da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki :) ikke noe idag, men tok testen imorrest, å den viste negativ :( får nå bare vente å se om TR kommer i morgen, om ikke kjøper jeg de vanlige CB testene i stede for den digitale :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...