Renate :-) Skrevet 11. desember 2010 #1 Skrevet 11. desember 2010 Trenger noen tips og ideer.... vi har hatt og skal ha Mandag - Kinamat på restaurant Tirsdag - Kjørte meg fast i snøen så det ble ingen middag... Onsdag - Potetball, bacon, svinemør, kålrot og gulrot. Torsdag - Spaghetti og kjøttdeig. Fredag - Løvstek, salat og pommes frites. Lørdag - Taco Søndag - Familiejulebord på jobben til mannen
Mimmi<3 Skrevet 11. desember 2010 #2 Skrevet 11. desember 2010 Mandag:fiskekaker,poteter,saus og grønnsaker. Tirsdag:Kyllingfilet,pasta tagliatelle,saus og stekte grønnsaker Onsdag:Kjøttkaker,poteter,brun saus og grønnsaker Torsdag:Fylte snitzler,ovnsstekte poteter-og grønnsaker Fredag:Løvstek,stekte potetbåter og salat Lørdag:Omgangssyken er i hus,så jeg lager meg noe enkelt i dag,hva vet jeg ikke enda.. Søndag:Får se an formen:)Planen var skinkestek med tilbehør....
TøffiTrynet☠ Skrevet 11. desember 2010 #3 Skrevet 11. desember 2010 Mandag: Middagspølse i brun saus med makaronistuing og poteter. Tirsdag: Hjemmelaget lasagne, der lasagne-platene var byttet ut med pastaskjell, for å spare tid! Onsdag: Svinefilet med potet, bernaise og brokkoli. Torsdag: Kokt laks, poteter, sandefjordssmør og grønn salat. Fredag: Hjemmelagde greske kjøttboller, mandelpotetstappe, gresk salat og tzatziki. Lørdag: Taco-baguetter. Søndag: Røkt svinekam, brun saus, poteter, rødkål, brokkoli og gulrot.
Mrs. X Skrevet 11. desember 2010 #4 Skrevet 11. desember 2010 Mandag: laks med ris og salat Tirsdag: Salat med laks, diverse grønnsaker og pasta (rester) Onsdag: fikk servert laks, poteter og grønnsaker hos svigers Torsdag: omelett med salat og brød Fredag: fikk servert fiskesuppe med laks(!) av bror I dag: pølsegrateng (barnas ønske) I morgen: ikke bestemt... men blir nok ikke laks:)
velsignet med to Skrevet 11. desember 2010 #5 Skrevet 11. desember 2010 Mandag: fiskekaker med potet og grønnsaker Tirsdag: Grandiosa ;-) Onsdag: Kyllingfilet med østers-/fløtesaus, ris og grønnsaker i ovnen Torsdag: Julefest i bhg, grøt Fredag: Thai take away Lørdag: Lasagne med brød og salat Søndag: Nakkekoteletter med båtpoteter eller torskeform, ikke bestemt oss ennå.
Raych Skrevet 11. desember 2010 #6 Skrevet 11. desember 2010 Mandag: Spiste kyllingsnadder på restaurant. Tirsdag: Pølser med potetstappe, kålrotstappe og broccoli. Onsdag: Pannekaker med blåbær og bacon. Torsdag: Medisterkaker m poteter, gulrot, broccoli og fløtesaus. Fredag: Risengrynsgrøt. Lørdag: Taco. Søndag: Spise på restaurant.
Ranveig Risengrynsgraut Skrevet 11. desember 2010 #7 Skrevet 11. desember 2010 Oj, dette var feil veke kjenner eg.. Har vore sjuk og mykje aleine med ungane (mandag og tirsdag hos mamma og pappa). Men uansett: Mandag: Fiskegrateng med poteter, råkost og smelta smør Tirsdag: Bayonneskinke, fløtegratinerte poteter og salat Onsdag: McDonalds etter tur i pepperkakebyen (trur ikkje ungane har vore med på det før, i alle fall ikkje 3-åringen, så dette er veldig uvanleg altså!) Torsdag: Frossenpizza (ferdig på jobb kl 16, kom av ulike grunnar ikkje heim med ungane før 17.30...) Fredag: Eldste åt pølse i bursdagsbesøk på leikeland, eg og lille åt pizza på Dolly Dimple's mens vi venta på eldste Laurdag: Invitert i bursdag kl 15, mannen kom rett frå jobb og vi blei servert kake og snop. Kjøpte ein pakke pølser på butikken på veg heim, ungane og gubben knaska i seg nokon av dei Søndag: Veit ikkje enno, eg skal på jobb om ettermiddagen. Var ikkje dette det verste du har sett samla på ei veke kanskje? Eg skjemst! Godt ikkje alle veker er like... )
Lemonia Skrevet 11. desember 2010 #8 Skrevet 11. desember 2010 Mandag. Stekt torskefilet med poteter, gulrøtter, erter og eggesmør. Tirsdag: Spaghetti Bolognese Onsdag: Hjemmelagede vårruller med søt chilisaus. Torsdag: Kremet spinatsuppe med eggebåter i. Nystekt urtebrød til. Fredag: Pizza med karamellisert løk, oliven og ruccolapesto. I dag: Skinkebiff med fløtegratinerte poteter og brokkoli. I morgen: Komler/raspeballer med pølser, lettsaltet flesk og kålrotstappe. Sjokolade- og klementinrullekake til dessert.
meg & to små vampyrer Skrevet 11. desember 2010 #9 Skrevet 11. desember 2010 La meg tenke. Litt spesiell uke siden jeg opererte litt på mandag og har vært litt trøtt etterpå. Mandag: ferdig dr.pizza Tirsdag: falafel Onsdag: pasta med tomatsaus, linser + diverse grønnsaker Torsdag: pasta med grønnsaker og krydderterninger + noen linser Fredag: kjøttboller i tomatsaus, appelsin- og artisjokksalat, en amerikansk risrett som min svigerinne laget, men jeg ikke husker hva heter, dadler med bacon rundt Lørdag: kylling, bønner, salat, tortillas, salsa og guacamole
solita 06 Skrevet 11. desember 2010 #10 Skrevet 11. desember 2010 Mand fiskepinner, potetmos og brokkoli Tirsd Mild karri gryte med laks og grønnsaker Onsd Tapas og vin hos venninne - nam! Torsd fiskekaker, potetmos og ovnsbakte rotgrønnsaker - gulrot og persillerot blir nesten søt og fantastisk god når den bakes! Fred Spaghetti Bolognese Lørd Hj.lagd pizza m resten av bolognesesausen Sønd barnet skal til faren, så blir noe enkelt Til uka tror jeg det blir fiskegrateng, potet/brokkolisuppe med ostesmørbrød, medisterkaker, laks/pasta/spinatsaus. Foreløpig plan!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå