Gå til innhold

Noen her som har begynt med innkjøp da? =)


iskaffe ♂ ♀

Anbefalte innlegg

Vi har termin 29 mars.

 

Bestilit vogn på kattis i sverige.

Fått vogn pose (easygrow av svigers)

Har seng og madrass fra storebror =)

Har vi arvet MASSE klær....

Har arvet kjempe fin babykurv også :)

 

tenkte vi skulle kjøpe kommode fra ikea (malm) som stellebord, da dette er 99cm høyt, jeg er 169 og barnefar er 196!

 

Jeg stresser egentlig ikke selvom bekkenet krangler, men synes tiden går fort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi har termin 11 mars..

 

har kjøpt noe småting...

 

har badekar, seng, vogn pose og masse baby klær fra storebror og nevøen min som begge blir 4 år neste år...

 

vi ønsker oss ny vogn og bilstol til jul (eller bidrag til det, letter litt på handllingen pluss slipper mas fra alle om hva vi ønsker oss til jul.)

 

også har jeg fått tak i en ammepute til en billig penge fra ei på jobben... så hvis det er ett bomkjøp så taper jeg ikke så mye på det (100 kroner)

 

har heldigvis stort vaskerom som jeg tenkte bare å legge stelle matta ved siden av vasken...så slipper jeg og handle inn stellebord...

 

stresser lite selv, men syns tiden går sakte innimellom... er litt utålmodig av meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også termin 11 mars og er førstegangs.

 

Har kjøpt inn simo kombi jeg fikk på tilbud med bagkant, vognteppe og håndmuffe til 4999 =)

Så har jeg kjøpt en "pakke" med bruktklær fra finn til 300 kr. Var ganske mye oppi der, skal også kjøpe noe mer brukt på finn til uken og da regner jeg med at jeg ikke trenger noe mer av klær unntatt en baby bobledress eller hva man kaller det =P

 

Bilstolen jeg vil ha er på tilbud 16 des så da skal jeg kjøpe den og et lammeskinn på tilbud 20 des.

 

Men lurer fælt på om jeg trenger vognpose? Jeg hadde egentlig tenkt som så at siden det ikke er mye igjen av vinteren rundt 11 mars trenger jeg ikke det, kun bra med klær på og teppe eller dyne. Regner jo også med at de aller første ukene går vi ikke ut no særlig og da er det jo plutselig april og snart sommer..

 

Seng og stellebord + småting skal kjøpes inn på ikea etter nyttår =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er tilbud på alle besafe bilstoler på barnashus 20% avslag =) de har en julekalender nå, med dagstilbud hver dag fram til jul. Skal selv kjøpe en besafe izi sleep som er for 0-13 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har kjøpt tvillingvogn, fikk den for 750 kr brukt :) og da var det med softbag også. Fikk ei jente sept 09 og venter enda en jente 26.mars så da har vi alt vi trenger. kjøpt 2 nye bodyer også da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, vi har da startet med innkjøpene hvertfall....:)

 

Har termin 25.mars, og så langt har vi handlet inn;

En rosa smekke (storesøster insisterte)

En 10pk med gulpekluter

 

Ellers har vi i grunn det meste da dette er nr.3. Skal kjøpe ny vogn da nr.2 fremdeles sover i bhg, må bare bestemme meg for hvilken. Må jo også ha ny madrass i sprinkelsenga, samt ny dyne og lammeskinn tenker jeg.

 

Ellers skal jeg bare handle litt småting for kosens skyld, ikke fordi vi absolutt må.... synes det er godt å slippe unna:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...