Gå til innhold

Har jeg unormalt mye energi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler alle klager over å være sliten og ikke orke noe og blir stadig spurt om hvordan jeg overlever. Jeg har fire barn, jobber fullt i et ganske krevende yrke og har mann og et stort hus som krever sitt både inne og utenfor. Klart noen dager er slitsomme, men jeg har som regel overskudd til venner og hobbyer også, finner ofte på noe om kveldene når barna er i seng og minst en av dagene i helgene har vi en eller annen form for utflukt med barna og gjerne andre venner med barn eller familie. Elsker jobben min og føler jeg får mye energi av den, og elsker barna mine og mannen min enda mer og får enda mer energi av å være med dem. Er jeg helt rar?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres deilig ut :) du kan godt gi litt til meg ;) hehe

Skrevet

Bortsett fra at jeg ikke har like mange barn som deg, er jeg omtrent som det. Synes også det er rart at det er så mange slitne her inne, og lurer på hvorfor det er så stor forskjell.

Skrevet

Så godt å høre. Så alt for mange klager alt for mye. Ofte tror jeg de klager, og legger på litt ekstra for å få sympati. Vil tro du også er sliten av og til, men det at du er et så positivt menneske gjør at du kommer deg greit igjennom alt for du vet at neste dag nok blir bedre... Vil tro at det er den positive livsgleden din som gir deg energi.

Og ja, det finnes veldig mange late og negative mennesker i dete landet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...