Gå til innhold

Problem ang mobbing..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en gutt på skolen, som går i 6 klasse.. Han mobber lillebroren min, og søskenbarnet mitt som går i 5 klasse.. Mobber, slår, kniper, sier til broren min at onkelbarnet hans ( min datter ) er stygg, sier at han skal drepe meg osv.. Denne mobbingen holdt på i sommer også, folk prøvde å snakke til foreldrene til denne gutten, men de gjorde ingenting, så jeg og min søster tok saken i egne hender, reiste ned på skolen, og snakka til han. Mobbingen stoppet opp der og da, men har begynt på igjen nå.. Foreldrene hans er veldig late, gidder ikke gjøre noe med det, skolen bryr seg ikke, og foreldrene våres kan ikkje gå ned å snakke med han. Min mor er så sint på han, hun vet at dersom hun drar ned å snakker med han, kommer hun til å gjøre mer.. Når han mobbet i sommer, ble lillebroren min så redd, at han ble ukonsentrert på skolen, og skulle til å ADHD-testes. Hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal oppfordre dine foreldre til å ta tak i saken. De skal legge press på skolen for å håndtere mobbing etter retningslinjene, og klage oppover i systemet om så ikke skjer.

Dere skal selvfølgelig ikke kaste dere over en 6.-klassing for adferdskorrigering på egen hånd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...