Gå til innhold

hva kjøper du i julegave til din 0.6- 1 åring??

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk dårlig samvittighet da jeg leste på ett innlegg under at det var teit å gi nyttige ting til barna i jula..jeg har kjøpt skinnsko type første sko..babyene er jo så sme enda de vil jo ikke forstå det uansett å regner igrunn med at de andre 100 gavene de får inneholder leker..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

babyen skal få en b.hage sekk også ala bergans tenkte vi da i tilegg..

HI :)

Skrevet

Han er seks måneder og får tripptrappstol.

Skrevet

Datter på 9 mnd. har fått et babyakebrett og prinsessestol fra Jysk til en verdi av 4-500 kr.

Var ikke meningen at hun skulle få stolen, men jeg var litt svak. (pappaen ville kjøpe en saccosekk, som jeg protesterte på) :-p

Skrevet

Høres vell bra ut det :)

Små barn skjønner jo ikke særlig noe av det alikevell.

Dessuten så synst jeg det er helt ok å gi nyttige gaver til jul. Norske barn er ALT for bortskjemte.

Skrevet

Jeg ønsker å gi jenta mi på 9 mnd. et varig minne om den første julen. Hun skal derfor få et armbånd fra gullsmeden. Hun kommer også til å få noen leker fra Brio og sin første dukke.

Skrevet

Min på 10 mnd får strikka "uggs". Han drukner i gaver fra familie, vi skal åpne pakker tre steder i løpet av jula. Har ikke et fnugg av dårlig smavittighet. Han har det han trenger, og får masse uanset.

Syns ikke du skal ha dårlig samvittighet HI :)

Skrevet

0,6 åring?

En 0,6 åring er 7 mnd og 5 dager.

En 0,5 åring er 6 mnd...

Skrevet

Gutten vår på litt over året får treklosser av oss foreldre. Han elsker å holde på med slikt.

Fra bestefaren får han verktøysett, elektrisk drill og greier. Han er blitt helt hekta på verktøy siden vi har pusset opp siden han var nyfødt, nå hjelper han sin onkel og pappa med å gi de verktøyet de skal ha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...