Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #1 Skrevet 11. desember 2010 Mannen skulle ut og kose seg i går med litt alkohol og konsert. Han skulle ikke drikke mye for han ville ikke stå opp kl. 6 med bakrus. Babyen våres skriker fælt så ingen får sove etter han har stått opp. Så var det meningen at i dag var det min tur til å kose meg ute med venner, med litt alkohol og konsert. Men nå blir jeg nødt til å sitte hjemme i dag også for mannen våkner av en eller annen merkelig grunn ikke når babyen skriker for full hals på natta, og han ligger på våres rom! Det går ikke an å sove gjennom den skrikinga der, og han er jo nødt til å ta han opp og gi han mat. Så nei.. jeg våger faktisk ikke å la han være halve natta alene men gutten våres. Han er 5 mnd nå, og jeg gir han mme. Det er første gangen jeg skulle ut en tur med venner etter fødselen så jeg gledet meg skikkelig Jeg tror han later som... Skikkelig sleipt er det, at når han har fått sin natt ute så skal han ødelegge min!
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #2 Skrevet 11. desember 2010 Jeg skjønner ikke helt.. Han sov seg gjennom skrikinga i natt og i morges? Men han hadde jo drukket, pluss at du var der. Det blir jo ikke likt når du er ute, han er edru da og er mer på alerten når han er alene. Du kan trygt gå ut i kveld, tror du ikke?
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #3 Skrevet 11. desember 2010 Jeg tror heller du prøver å vri deg unna å gå ut og prøver å legge skylden på han. Selvfølgelig sover man mye tyngere når man har drukket. Det er en av grunnene til at man aldri skal samsove om en av foreldrene har drukket noe alkohol.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #4 Skrevet 11. desember 2010 Dessutten tror hi han later som. Jeg hadde dratt ut.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #5 Skrevet 11. desember 2010 Du kan helt trygt gå ut ikveld, er han bakfull idag så er det hans ansvar for dere har avtalt. og han blir uansett helt edru og ikke bakfull lenger ikveld..
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #6 Skrevet 11. desember 2010 Det er jo bare til å gå ut i kveld det! Klart han sover tyngre når han har drukket, og hvis han var ute i går og du skal ut i dag, så er det vel naturlig at du tok barnet i natt og han natt til i morgen. Kan ikke skylde på mannen din om du ikke går ut i dette tilfelle, for her virker det bare som du leiter etter en unskyldning til å ikke gå ut...
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #7 Skrevet 11. desember 2010 Nei han våkner IKKE når han er edru heller.. men da trodde jeg at han latet som, for å slippe å stå opp. Men nå kommer han og sier at han faktisk ikke våkner heller. Nå som jeg skal ut. Så jeg vrir meg ikke unna og prøver å legge skylden på han, for jeg har kjempelyst til å gå ut :/ Og jeg føler ikke at jeg bare kan drite i det for tenk om det faktisk stemmer? Selv om det høres veldig lite sannsynlig ut. Han vekker jo nesten naboene. HI
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #8 Skrevet 11. desember 2010 Samboeren min våknet heller ikke når babyen vår skrek, så lenge jeg var der. En gang tok jeg sjangsen på å gå ut, og det gikk faktisk kjempe bra! Siden jeg ikke var der så hadde denne sensoren hans slått seg på så han våknet om natten når baby skule ha mat:) Ta det med ro, gå ut ¨kos deg, baby og pappaen kommer nok til å kose seg:)
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #9 Skrevet 11. desember 2010 Det er noe helt annet for pappane når vi mammar ikke er hjemme, det sier min samboer iallefall!! Han våkner ikke av ungene når jeg er hjemme, har han aldri gjort og jeg vet at han ikke tuller. Han er av typen som sovner overalt og sover veldig tungt. Sovnet t.o.m under en av fødslene mine Men han sier at han sover anderledes når jeg ikke er hjemme, han sover "mer på vakt" akk som vi gjør hvis det er noe spes med barna!! Og hvis han tuller og later som bare fordi du ikke skal gå ut så er han en dårlig samboer i mine øyne!!!! Gå ut og Kos deg!!
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #10 Skrevet 11. desember 2010 hehehe ikke min heller;p men da jeg bestemte meg for at nå skulle det skje, gikk det heeelt fint! han var oppe midt på natta å ga babyen grøt (jeg ammer)samt drikke på flaske flere ganger våknet vist lett når ikke mammsen var der for å hjelpe:p jeg lå på naboromme å hørte på tenker dette går heeelt fint! gå ut å kos deg du! pappa har bare godt av å få prøve seg på egen hånd, kanskje han blir positivt overasket?? + han har bare godt av å kjenne på vordan det er å faktisk måtte våkne flere ganger iløpet av natta!! min var heeelt utslitt etter ei natt;))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå