Gå til innhold

Noen fra Oslo her?


maibarn11

Anbefalte innlegg

Jente på 26 år her. Venter vår første i slutten av mai.

Hadde vært hyggelig å bli kjent med andre gravide i Oslo området:)

Hva med et treff på nyåret? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 22 år og venter mitt første barn i slutten av mai. Holder til på Skøyenåsen :-) Har tre flotte bonusbarn som bor hos oss fast men dette er vår første sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei.

 

eg sniker meg inn hit fra aprilklubben. har termin 24 april, så kan fort havne her inne.

jeg er 23 år og venter vårt første, en liten prinsesse. bor på lambertseter så hadde vært kjekt med kontakt med andre i nærheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig å høre at så mange vil treffes! :) Vi bor på Sinsen, og syns det er fint at det bor så mange i nærheten:)

Når passer det å treffes? Hva med 2 uka i januar? F.eks 13 januar?

Noen som har forslag om hvor?? Hva med Jordbærpikene på Storo senteret eller Fru Hagen på Grünerløkka? Kom med forslag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på Hasle, som sokner til Sinsen helsestasjon (grunerløkka), så hvis du venter barn i slutten av mai, kommer vi garantert i samme barselgruppe. Jeg venter nr 2 i slutten av mai. Blir gjerne med på treff på nyåret og synes begge steder er gode forslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er med! Lagde egentlig forslag til treff i desember, men så ble det litt mye for meg fant jeg ut, så ble ikke noe av...

 

Jeg er 29 (i 21 dager til!) og bor på Bøler, og dette er mitt 2.barn.

Har ei nydelig jente på snart 21 mnd fra før:)

 

Det er veldig koselig på Jordbærpikene, men er kanskje en litt mer "dag-café" enn på kveldstid? Hva med Egon på Storosenteret?

Hvis ikke er jeg med uansett hvor vi ender altså!

 

Jeg kan mest sannsynlig torsdag 13.januar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da setter jeg opp et treff, så de fra Oslo som vil være med kan gå inn på BIM-treff og melde seg på der:)

Der kan vi også stemme for hvor vi skal møtes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei! Jeg så denne tråden litt for sent, skulle gjerne blitt med. Neste gang kanskje :) Jeg hører vel egentlig til April-klubben, men har termin 29. april så det er vel lov å snike seg litt inn hit også? :)

 

Håper dere hadde det hyggelig på torsdag og at det blir mange treff fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er også litt sent ute, men er kanskje med neste gang?

Er 33 år, bor på Bjørndal og har termin 29. mai :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Har det vært treff? Kunne tenkt meg å være med neste gang iallfall :)

 

Jeg er 22, og vi bor i Oslo med datteren vår på 2, og venter lillesøster i starten av mai :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært treff ja, men det er satt opp nytt treff 2.februar for junimammaer, men vi tenkte å henge oss på der da det er så liten forskjell:)

Sjekk ut Bim-treff-linken!

 

Vi har også ei datter fra før (21mnd), og venter lillesøster i mai:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg så også tråden om treff for sent, men vil gjerne være med på neste treff! Har som stratos86 termin i slutten av april, men var med i mai forumet helt til terminen ble endret etter UL-undersøkelsen.

 

Skal prøve å følge bedre med i tiden fremover og bli med på neste treff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei alle sammen! Skulle vi arrangert et treff i februar en gang? Har noen forslag til hvor/når? Ser det har vært et treff for mai/Oslo, men ikke så mange som var med på det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nå det siste innlegget om treff imorgen, blir litt kort varsel, så dumt at jeg ikke har fulgt med litt bedre på disse BIM-treffene. Men det hadde vel fortsatt vært hyggelig å møtes vi mai-mammaer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med et treff for oss Mai-mammer 17 februar?? Skal vi skrive om det på Bim-treff eller rekker det her? Hvor vil dere treffes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med på treff 17 Feb :))

Siden formen ikke er helt på topp idag og d treffet i kveld egentlig er for Juni mager så venter jeg.

Men lurt å lage treff på BIM treff siden oxo.

Ikke alle som er inne på denne siden kanskje;)

 

Sted er d samme for meg :)

Men gjerne på Storo?! Egon feks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra:) Jeg er heller ikke helt i form i dag, og orker ikke dra ut i kveld. Da tar vi satse på 17 feb:) Eneste jeg tenker på på Egon, er at det kanskje er vanskelig å sette sammen bord der hvis vi blir mange?? Men jeg har ennå ikke vært der, så vet ikke åssen det er der.. Men vi satser på Egon da. Så kan jeg lage/sette det opp på Bim-treff om jeg klarer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...