Gå til innhold

Noen fra Oslo her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

hei.

eg sniker meg inn hit fra aprilklubben. har termin 24 april, så kan fort havne her inne.

jeg er 23 år og venter vårt første, en liten prinsesse. bor på lambertseter så hadde vært kjekt med kontakt med andre i nærheten :)

Så artig å høre at så mange vil treffes! :) Vi bor på Sinsen, og syns det er fint at det bor så mange i nærheten:)

Når passer det å treffes? Hva med 2 uka i januar? F.eks 13 januar?

Noen som har forslag om hvor?? Hva med Jordbærpikene på Storo senteret eller Fru Hagen på Grünerløkka? Kom med forslag! :)

Jeg bor på Hasle, som sokner til Sinsen helsestasjon (grunerløkka), så hvis du venter barn i slutten av mai, kommer vi garantert i samme barselgruppe. Jeg venter nr 2 i slutten av mai. Blir gjerne med på treff på nyåret og synes begge steder er gode forslag.

• 2 uker senere...

Jeg er med! Lagde egentlig forslag til treff i desember, men så ble det litt mye for meg fant jeg ut, så ble ikke noe av...

Jeg er 29 (i 21 dager til!) og bor på Bøler, og dette er mitt 2.barn.

Har ei nydelig jente på snart 21 mnd fra før:)

Det er veldig koselig på Jordbærpikene, men er kanskje en litt mer "dag-café" enn på kveldstid? Hva med Egon på Storosenteret?

Hvis ikke er jeg med uansett hvor vi ender altså!

Jeg kan mest sannsynlig torsdag 13.januar!

Annonse

• 2 uker senere...

Hei! Jeg så denne tråden litt for sent, skulle gjerne blitt med. Neste gang kanskje :) Jeg hører vel egentlig til April-klubben, men har termin 29. april så det er vel lov å snike seg litt inn hit også? :)

Håper dere hadde det hyggelig på torsdag og at det blir mange treff fremover!

Det har vært treff ja, men det er satt opp nytt treff 2.februar for junimammaer, men vi tenkte å henge oss på der da det er så liten forskjell:)

Sjekk ut Bim-treff-linken!

Vi har også ei datter fra før (21mnd), og venter lillesøster i mai:)

Hei

Jeg så også tråden om treff for sent, men vil gjerne være med på neste treff! Har som stratos86 termin i slutten av april, men var med i mai forumet helt til terminen ble endret etter UL-undersøkelsen.

Skal prøve å følge bedre med i tiden fremover og bli med på neste treff :)

• 2 uker senere...

Jeg er med på treff 17 Feb :))

Siden formen ikke er helt på topp idag og d treffet i kveld egentlig er for Juni mager så venter jeg.

Men lurt å lage treff på BIM treff siden oxo.

Ikke alle som er inne på denne siden kanskje;)

Sted er d samme for meg :)

Men gjerne på Storo?! Egon feks?

Bra:) Jeg er heller ikke helt i form i dag, og orker ikke dra ut i kveld. Da tar vi satse på 17 feb:) Eneste jeg tenker på på Egon, er at det kanskje er vanskelig å sette sammen bord der hvis vi blir mange?? Men jeg har ennå ikke vært der, så vet ikke åssen det er der.. Men vi satser på Egon da. Så kan jeg lage/sette det opp på Bim-treff om jeg klarer;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...