Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #1 Skrevet 11. desember 2010 Hehe, slubberten kom veltende inn døra rett før fem i morges etter julebord. Rett på badet, ikke spesielt frisk og fin. Mulig jeg er slem som bare ler, selvgjort er velgjort er det vel noe som heter. Jeg skal ut på shopping i dag, det vet han, og han har lovet å være hjemme med barn. Derfor skulle han også ta det rolig i går for å være uthvilt... Men slik gikk det altså tydeligvis ikke, men jeg har ikke tenkt å skrinlegge mine planer fordi om han har gått på en smell. Så kjære medsøstre, når synes dere det er på tide å løpe inn på soverommet, slå på alt lys og slå grytelokk mot hverandre? )))))))
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #2 Skrevet 11. desember 2010 Hehe du må gi han noen timer på puta synes jeg :-) Det er vel bedre at han er nonelunde uthvilt når han skal være hjemme med barn? Hva er vel verre enn en sur og bakfull mann ? ;-)
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #3 Skrevet 11. desember 2010 Klokken elleve, så har han fått seks timer søvn. Men jeg tror vel ikke helt på metoden brå oppvekking, man bør heller bruke litt kvinnelist og vekke på en fin måte, så man slipper å ødelegge dagen for hele familien. Er jo fort gjort å få i seg en øl eller to for mye, og bli et par timer for lenge, syns ikke han burde straffes for det!
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #4 Skrevet 11. desember 2010 Haha:) Ca kvart på ti, kanskje? Så kan du ha på deg sko og yttertøy allerede og bare stikke. Butikker flest åpner vel rundt ti? Uff, har nesten litt vondt av både han og barna:)
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #5 Skrevet 11. desember 2010 min mann går alltid på den smellen og jeg pleier å vekke han i 11 tiden.. Går helt fint det
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #6 Skrevet 11. desember 2010 hmm..mellom 11 og 12 ville jeg vekket han. Hvis han var ganske full når han kom hjem er det ikke sikkert han er i form kl 10;)
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #7 Skrevet 11. desember 2010 Hadde venta til 12! Vet at det er lett å ta seg noen øl for mye, og kommer til å få det igjen hvis jeg hadde vekket han for tidlig!
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #8 Skrevet 11. desember 2010 Gi ham tid. Og jeg synes du er kjip som forventer at han skal "ta det rolig" på årets julebord fordi du skal på shopping......urimelig. Jeg forventer av min mann at jeg får mulighet til å være så lenge jeg vil, og drikke det jeg selv ønsker, den ene gangen i året jeg er på julebord. Om han skulle forventet at jeg la masse bånd på meg på julebordet fordi han skulle på shopping......vel - husk at det er søndagsåpne butikker mange steder, og du kan vel shoppe litt senere hvis det på død og liv må skje i dag.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #9 Skrevet 11. desember 2010 La han sove til han våkner, butikkene er jo åpne lenge.... Hver sin gang..
Lilleleen Skrevet 11. desember 2010 #10 Skrevet 11. desember 2010 Prøver igjen, ser at svaret mitt ikke kom med. Lar han deg sove ut etter en fyllekule eller når du trenger det, så la han sove. Ihvertfall en liten stund til. Hvis du aldri får sovet ut etter en fyllekule eller når du trenger det, eller hvis det var han som skulle ut. Vekk ham med en gang ) Kos deg på shopping!
Lilleleen Skrevet 11. desember 2010 #11 Skrevet 11. desember 2010 Prøver igjen, ser at svaret mitt ikke kom med. Lar han deg sove ut etter en fyllekule eller når du trenger det, så la han sove. Ihvertfall en liten stund til. Hvis du aldri får sovet ut etter en fyllekule eller når du trenger det, eller hvis det var han som skulle ut. Vekk ham med en gang ) Kos deg på shopping!
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #12 Skrevet 11. desember 2010 Heldig du er da! Min har ikke kommet hjem enda han Og vi skulle egentlig på lunsj hos en kompis av han i dag. Jeg og barna er da oppe vi, lurer på om vi skal ut å ake i dag. Er jo kommet snø !!!
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #13 Skrevet 11. desember 2010 la nå mannen sove litt ut.. Ikke hver helg det er julebord, men shoppingmulighetene går vel ikke fra deg med det første.. Du høres mekelig og kjip ut.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #14 Skrevet 11. desember 2010 NN 10:13 - har han ikke kommet hjem ennå???? Har du fått kontakt med ham? Det der ville jeg IKKE likt, spesielt på julebord når man vet hvor mye som skjer der. Om han er på et historisk langvarig nachspiel, så er jo det i det minste bedre enn å lure på om han har havnet på et hotellrom med en kollega, men jeg håper i hvert fall at du har fått kontakt med ham! Man blir jo også redd for at folk skal fryse ihjel og, det har jo vært utrolig mye tull i forbindelse med julebord i år som alle andre år.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #15 Skrevet 11. desember 2010 NN 10:13 - har han ikke kommet hjem ennå???? Har du fått kontakt med ham? Det der ville jeg IKKE likt, spesielt på julebord når man vet hvor mye som skjer der. Om han er på et historisk langvarig nachspiel, så er jo det i det minste bedre enn å lure på om han har havnet på et hotellrom med en kollega, men jeg håper i hvert fall at du har fått kontakt med ham! Man blir jo også redd for at folk skal fryse ihjel og, det har jo vært utrolig mye tull i forbindelse med julebord i år som alle andre år.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #16 Skrevet 11. desember 2010 NN 10:13 - har han ikke kommet hjem ennå???? Har du fått kontakt med ham? Det der ville jeg IKKE likt, spesielt på julebord når man vet hvor mye som skjer der. Om han er på et historisk langvarig nachspiel, så er jo det i det minste bedre enn å lure på om han har havnet på et hotellrom med en kollega, men jeg håper i hvert fall at du har fått kontakt med ham! Man blir jo også redd for at folk skal fryse ihjel og, det har jo vært utrolig mye tull i forbindelse med julebord i år som alle andre år.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #17 Skrevet 11. desember 2010 Stakkars mann,la han nå sove til han våkner! Synes det er merkelig at du har planlagt shopping uten barn dagen etter hans julebord.Det må da ha falt deg inn at han muligens kom til å være i dårlig form? Her i huset gjør vi det sånn at den som har vært ute får sove så lenge hn trenger,den andre tar ansvar for barn.Om begge ha vært ute sørger vi for barnevakt.Ikke at det skjer så veldig ofte,men det hender jo:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå