Gå til innhold

Stussligstugo ....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man skjønner at man har mistet sine nærmeste når man feirer julen alene.. Med de aller nærmeste. Og det ikke inkluderer foreldrene.. Herregud, jeg savner deg mamma! Jeg savner julematen din.. Jeg savner samtalene.. Jeg savner juletradisjonenene.. Jeg savner å feire jul slik vi pleide.. Jeg SAVNER deg mamma.. Jeg vil du skal fortelle meg hvordan jeg kan feire jul - og være glad... Uten deg.. Hvordan skal jeg feire jul nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med søsteren din? Dere har vel samme savnet og kan føre tradisjoner videre sammen?

Jeg har også mistet en av mine foreldre alt for tidlig, man blir veldig alene, men dere må prøve å leve videre, skape noe sammen, for det gamle kommer dessverre ikke tilbake....

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

jeg mistet min mamma 2 januar ifjor etter at hun feiret julen med oss i spania. Jeg er saa trist saa trist for tiden og tenker paa alle hjemme i norge som ogsaa savner henne saa massse. :(

Stor klem til deg. julen er en vanskelig tid for veldig mange. vi far fokusere paa de naere tingene og glede oss over de som er med oss og hedre minnet til de som er godt bort ..

Skrevet

Samme navnet ? Vi er tvillinger, men sørger forskjellig. Og er to ulike individer.

For meg er savnet kanskje større. Eller på en annen måte. Jeg har prøvd og skape nye og gode minner for julen. Men, holdt følelsene inni meg. Jeg har lyst til å skrike og gråte - jeg savner deg så jævelig, mamma...

Merry christmas, angel <3

Skrevet

En god klem til deg.

Julen er en høytid deg fam samles og da er det ekstra tøft å ha mistet noen man er glad i.

Skrevet

God jul, kjære chridallic <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...