Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #1 Skrevet 10. desember 2010 Første gang - ble jeg gravid selvom det ble brukt kondom. Ingen merket engang at kondomet sprakk. Jeg var veldig ung, ikke ferdig med grunnskole engang, så det endte med abort. Andre gang - ble jeg gravid med kobberspiral. Kobberspiralen hadde blitt satt inn feil og skred opp i livemorshalsen, noe som ikke ble oppdaget før jeg var til gynekologisk undersøkelse i forbindelse med positiv graviditetstest. Tredje gang - ble jeg gravid mens jeg gikk på p-pillen. Fikk senesre vite at det mest sannsynlig var en svak feber som hadde klusset med effekten av pillen.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #2 Skrevet 10. desember 2010 jepp, 2 ganger. Egentlig 3, første gang så ble det slutt med meg og typen og jeg bare slutta på pilla for jeg tenkte da trenger jeg den ikke (15år gammel), 2 gang, da hadde jeg diare og tenkte ikke noe mer over det med tanken på pilla, tok abort. Og 3 gang var en periode jeg festa hardt og slurva litt med pilla i den perioden, ble gravid og beholdt.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #3 Skrevet 10. desember 2010 Jeg ble gravid på p-pilla da jeg var 19 år. Jeg hadde ikke glemt noen piller, ikke spydd, ikke hatt diare osv, men alikevel ble jeg gravid. Var 8 uker på vei når jeg fant det ut, hadde i tillegg normal mens. Ut kom heldigvis en frisk unge. Men i graviditeten slet jeg mye med dårlig samvittighet, jeg hadde både røyka(vanlige sigaretter, men sluttet med en gang jeg fant det ut, jeg hadde drukket alkohol nesten hver helg osv). Håper ikke det er senvirkninger barnet mitt er nå 5 år og helt frisk, så jeg håper det holder seg sånn. En lærer på skolen min sa under en forelesning at eneste grunnen til at noen blir gravide på p-piller er brukerfeil. Hadde mest lyst til å si imot det, men gadd ikke. Jeg vet at jeg ikke glemte noen piller den perioden.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #4 Skrevet 11. desember 2010 Jeg har tatt p-piller i 5 år nå. Jeg har aldri glemt en eneste pille og er blitt gravid nå. Testet i går. Men selfølgelig barnet er velkommen og vi gleder oss.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #5 Skrevet 11. desember 2010 1.gang da jeg var 18 år, hadde en ustabil samboer, og vi hadde lite sex, jeg tok pilla samme tid hver dag, så når jeg fikk det jeg trodde var omgangssyken, reagerte jeg ikke..Kasta riktignok bare opp på morgningen...fant ut at jeg var gravid etter 10 uker..Tok abort, og det angret jeg veldig på.. 2.gang, tok pilla, men ble gravid, har nå en flott gutt på 5. <3 3.gang. gikk på pilla, hadde sex EN gang, og jenta er nå 3 år...<3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå