Gå til innhold

KjempeSpent :) og Litt redd også :)


millimor

Anbefalte innlegg

Har trengt noen dager på å fordøye den glade begivenheten og kjenner at det også er littegrann skummelt :)

Jeg er sykepleier og er selvsagt veldig klar over at det tidlig, men klarer ikke helt å la være å glede meg allerede. Krysser bare fingrene for at alt går fint og at tiden går raskt til milepælet 12 uker.

 

Hvordan er formen til dere andre??

Med unntak av ømme bryster, kjempe klar for middager og mange tisseturer på natten er jeg helt som jeg pleier. Normalt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

samme her, kribler i kroppen men prøver å instille meg på å ikke glede meg FOR mye :-) Jeg tar meg selv i barneavd. på HM osv, noe som er litt tidlig... ;-P

 

Det er så skummelt med tanke på alt som kan skje... skremmer meg også.

 

Formen her er bra, men er bare 5 uker på vei ca. Har ikke fått kvalmen enda. Men mye "mensmurringer" og litt ømme bryster. (litt oftere do-besøk også da, hihi).

 

Hvor langt er du på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer millimor!

 

Jeg testet positivt i dag, men har hatt en mistanke noen dager.. Pluselig kvalme, mye sulten og murringer i magen... det høres veldig normalt ut slik du forteller det!!

 

Vi må knipe godt igjen til uke 12!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere, dette er spennende! :)

Jeg er i uke 6, så det er ikke mange symptomene (ilafall ikke ennå) og det kan vi jo sikkert bare nyte enn så lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer begge to :).

 

Er ikke mange dagene siden jeg testet positivt seg og har i dag meldt meg inn i dette forumet.

Er super spent og klarer nesten ikke tenke på noe annet.

Desverre går ikke tiden fort nok til uke 12.

 

Før jeg testet psoitivt var jeg veldig dårlig. Kastet opp på jobb og var fryktelig svimmel. Nå har det gitt seg litt. Føles konstant som om jeg skal få mensen og har innimellom en veldig intens hodepine.

Tisser også to-tre ganger om natten.

I helgen har imidlertid formen vært strålende. Måtte ta en liten hvit løgn om bihulebetennelse og derfor ikke orket drikke på julebord lørdag.

 

Nyt tiden :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer til dere alle!!!!!!!

 

Dere får nyte formen, jeg har tatt kvalmen for dere alle sammen;-)

Ellers er jeg trøtt som en strømpe 24/7. Er i uke 7, 6+4 og har vist det siden jeg var 3+3, så det var veldig tidlig.

 

Virker som jeg er den eneste som ikke redd for å miste her inne...

Etter å ha brukt litt tid på å bli gravid så gidder jeg ikke rote bort tiden på å bekymre meg. Koser meg gløgg med hemligheten, som jeg egentlig ikke tror er så stor hemlighet lenger...hehe.

 

Skal se dere er her fortsatt om 5-7 uker:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gleder meg utrolig mye!! :-) enda det er ikke lenge siden jeg fant det ut. Jeg tenker ikke så mye på å miste, men det kan fortsatt skje, og man må streife tanken, for det finnes en risiko for alle. Men man skal bare være glad og lykkelig hvis alt går bra med barnet og moren.

 

Jeg er ikke redd for å miste, men har jo tenkt tanken... Jeg koser meg i onepiecen min og varm saft, så ikke så bekymringsfull, jeg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...