Gå til innhold

KjempeSpent :) og Litt redd også :)


millimor

Anbefalte innlegg

Har trengt noen dager på å fordøye den glade begivenheten og kjenner at det også er littegrann skummelt :)

Jeg er sykepleier og er selvsagt veldig klar over at det tidlig, men klarer ikke helt å la være å glede meg allerede. Krysser bare fingrene for at alt går fint og at tiden går raskt til milepælet 12 uker.

 

Hvordan er formen til dere andre??

Med unntak av ømme bryster, kjempe klar for middager og mange tisseturer på natten er jeg helt som jeg pleier. Normalt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

samme her, kribler i kroppen men prøver å instille meg på å ikke glede meg FOR mye :-) Jeg tar meg selv i barneavd. på HM osv, noe som er litt tidlig... ;-P

 

Det er så skummelt med tanke på alt som kan skje... skremmer meg også.

 

Formen her er bra, men er bare 5 uker på vei ca. Har ikke fått kvalmen enda. Men mye "mensmurringer" og litt ømme bryster. (litt oftere do-besøk også da, hihi).

 

Hvor langt er du på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer millimor!

 

Jeg testet positivt i dag, men har hatt en mistanke noen dager.. Pluselig kvalme, mye sulten og murringer i magen... det høres veldig normalt ut slik du forteller det!!

 

Vi må knipe godt igjen til uke 12!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere, dette er spennende! :)

Jeg er i uke 6, så det er ikke mange symptomene (ilafall ikke ennå) og det kan vi jo sikkert bare nyte enn så lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer begge to :).

 

Er ikke mange dagene siden jeg testet positivt seg og har i dag meldt meg inn i dette forumet.

Er super spent og klarer nesten ikke tenke på noe annet.

Desverre går ikke tiden fort nok til uke 12.

 

Før jeg testet psoitivt var jeg veldig dårlig. Kastet opp på jobb og var fryktelig svimmel. Nå har det gitt seg litt. Føles konstant som om jeg skal få mensen og har innimellom en veldig intens hodepine.