Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #1 Skrevet 10. desember 2010 sambo og jeg har et barn sammen. Han har 2 nydelige barn fra før. Da vi ble sammen ble vi enige om 2 barn sammen og nå nekter han etter 1 barn! Jeg har alltid ønsket meg 3 barn(det vet han), men "gikk med på bare 2" da vi ble sammen... Så sårt å tenke på at det var mitt første og siste barn:( Ja nå kommer sikkert noen til å "ta meg", men jeg ønsker meg så sårt et til...er veldig fornøyd og glad over at jeg faktisk kan få barn, ikke alle som er så heldige, men bare et til.............sukk... er jeg egoistisk?han sier han kommer til å dra fra meg om vi får en til....
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #3 Skrevet 10. desember 2010 hehe synes du? Jeg skjønner jo det er mye med 4 barn, men jeg gjorde det jo klart når vi ble sammen..:S I tillegg så er jo ikke de andre barna hans her hele tiden, så det er jo mesteparten av tiden bare han, meg og vårt barn..men vet ikke hva jeg kan kreve akkurat...vil ikke miste han heller da:(
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #4 Skrevet 10. desember 2010 Ja det synes jeg faktisk. Akkurat slike saker synes jeg er så teite. Han har barn fra før men du bør ikke "straffes" for det. Du har gjort det klart hva du ønsker. Får dere et barn til vil han elske dette barnet også, men får dere ikke ett til så vil du tenke på det alltid. Du har like mye rett som han til å bestemme hvor mange barn dere skal ha. Du ønsker tre, og han gikk med på to. Bare stå på krava. Menn er utrolig lette å overbevise.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #5 Skrevet 10. desember 2010 Jeg vil også ha en til.. Vi har ingen fra før og har nå to sammen. Han visste da vi ble sammen at jeg ønska meg maaaange barn og det var veldig greit for han Nå har han satt streken og jeg har ingenting jeg skulle ha sagt. Er veldig glad for at jeg kan få barn og har fått to, men det er "avtalen" som sårer. Jeg hadde aldri trodd at jeg gikk gravid for siste gang da jeg venta minstemann... slik kan livet ta veien. VELDIG surt og jeg bærer en stor sorg pga dette og det påvirker forholdet definitivt, og det er det ingenting å gjøre noe med Torill
Gjest Skrevet 10. desember 2010 #6 Skrevet 10. desember 2010 Dere er vel begge egoister. Du burde kunne glede deg over barnet du har født og bonusbarna og være fornøyd. Han burde kunne gå med på et barn til om et par år når ting har roet seg.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #7 Skrevet 10. desember 2010 Og hvorfor veier hans ønske mer enn ditt, Torill?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #8 Skrevet 10. desember 2010 Jeg kunne aldri ha tvinget på han et uønsket barn. Jeg vil ha en som er en ivrig "tilskuer" under graviditet, nysjerrig og en som gleder seg. Det hadde han aldri gjort om det skulle skje... Jeg får bite det i meg og være fornøyd. Vi har hatt diskusjonen oppe flere ganger og nå orker jeg ikke mer. Det blir bare krangling.. Torill
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #9 Skrevet 10. desember 2010 Kakledama: jeg gleder meg over alle 3:) MEN det ER et tomrom som MÅ fylles..er særlig sårt siden spedbarnstiden med vår baby gikk med til kolikk, sykehusopphold osv..fikk ingen _kos_ som man skal ha i permisjonstiden:S Alt har skjedd som ikke skulle skjedd:S Også tenkte jeg veldig på at dette var første og siste gang jeg gikk gravid osv...ikke fikk jeg til amminga heller...ikke nok melk..alt bare gikk galt... men hva kan jeg si or å overtale han da?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #10 Skrevet 10. desember 2010 Torill: skjønner deg godt, jeg vil også at han skal gleeeede seg og være ivrig tilskuer:( Samboeren min trodde ikke jeg skulle bli gravid med en gang(2 mnd etter p-pille slutt) og ble bare paff når jeg visste han graviditetstesten...men han GRÅT av glede når jeg fødte! Og nå forguder han barnet vårt, han er heeeelt med nå men så var det det med flere barn ja... får jeg forresten spørre hvor gammel du er?
Gjest Skrevet 10. desember 2010 #11 Skrevet 10. desember 2010 Er det lenge siden dere fikk den minste da? Det var tøft da vi fikk vår første og mannen måtte jobbe hardt med å overbevise meg om at det ville bli ok å få et barn til.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #12 Skrevet 10. desember 2010 kakledame: var den til meg (HI)?Hvis så: barnet vårt er 1 år, de andre barna hans er 6 og 10
Gjest Skrevet 10. desember 2010 #13 Skrevet 10. desember 2010 Ja, den var til deg Hvis barnet er ett år kan det hende at mannen din fremdeles har for mange vonde minner om lange netter med mye gråt og deg som var fortvilet over amming som ikke funket osv. Gi det litt tid. Vent til barnet begynner å rusle rundt og komme og trekke pappa i hånden og ta ham med på ting ... og så kan du komme med "åååå er ikke toåringer nydelige, jeg skulle så inderlig ønske at du orket å gå gjennom babystadiet en gang til". Det funket på meg i hvert fall
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #14 Skrevet 10. desember 2010 hehehe kanskje det:D Var ikke så dumt,får smøre meg med tålmodighet da;)
Gjest Skrevet 10. desember 2010 #15 Skrevet 10. desember 2010 Gjør det du. Det kan godt tenkes at han kommer på gli etter hvert når barnet dere har felles blir litt større og mindre arbeid / mer moro Dere har jo tross alt vært enige om to barn
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #16 Skrevet 11. desember 2010 Jeg er 27. Barna er 2 og 4 år. Torill
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #17 Skrevet 11. desember 2010 Nå så han på en annonse om noen som ønsket å kjøpe brukt stellebord/klær og diverse til baby og sa vi kunne selge... jeg bare "NEI!JEG SKAL HA EN TIL!!!!" Det ble stilt... huuuuuum...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå