Gå til innhold

Hvorfor er jeg så flau over meg selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har verdens verste selvtillit når det kommer til min nakne kropp.

Tør ikke ha sex med lyset på. Syntes underlivet mitt ikke ser ut, men jeg vet jo at det er normalt.

Hvorfor kan jeg ikke bare bli komfortabel med meg selv?

Har vært sammen med mannen i 8 år og han har enda ikke sett underlivet mitt i lys, hehe.. Heller ikke så mye av hele meg!

Nei,... gi meg litt selvtillit til jul, da blir jeg glad kjære nisse :)

Jeg har en grei kropp, og fantaserer om å ha sex i lyset (andre rom/andre stillinger), men når det kommer til alt blir det sengen i bekmørket. "gråte litt"

Tør iallefall ikke la han ha oralsex på meg med lys på... fælt, men jeg er så flau at det går ut over nytelsen. Vil bare bort...

Noen andre flaue?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hater kroppen min og har også bare sex i mørke... Men mitt forhold er nytt da. Fantaserer om å slanke meg og stramme opp denne fæle kroppen, så kanskje, KANSKJE tør jeg ha sex i dagslys...=/

Skrevet

Huff, nesten godt å se at andre også har det slik.

Jeg er veldig slank og stram, men det er vel mest at jeg er redd han ikke liker underlivet mitt. Syntes generelt at underliv ikke er særlig pent, så hvorfor skal han like det i lys da?!

HI

Skrevet

Samma her... snur meg alltid litt bort om han f.eks kommer inn på badet når jeg dusjer... flau over underlivet.. Pga kjønnslepper som henger litt utenfor... Vet heller ikke hvor "vanlig" dette er, men syns ikke det er pent ihvertfall... Å det syns vel sikkert ikke mannen min heller??

Sex har foregått med lys på da, men liker ikke om han titter ned der....

Skrevet

Sliter med det samme her, men jeg er overvektig :( Vil være stram og sprek, men veien dit er laaaaang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...